بچه های هوشبری بیرجند 91

این خانم اولین ملکه زیبایی ایران بوده، در سال ۱۸۹۶ توسط مجله ایلوستراسیون فرانسه که برای نخستین بار مسابقه زیباترین ملکه دنیا را برگزار می کرد، رعنا به عنوان نخست ملکه زیبایی جهان انتخاب شد.

زیباترین زن جهان از ایران

 

زیباترین زن جهان از ایران

او خواننده اپرا و مشهورترین مانکن عصر خویش بود. رعنا در سال ۱۳۲۶ در تربت حیدریه خراسان به خاک سپرده شد تک و تنها بدون آنکه کسی در کنارش باشد.



           
شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, :: 11:6
سعید

ریه های یک فرد سیگاری و یک فرد غیر سیگاری، شاید دیدن و مقایسه این دو تصویر کافی باشد تا عده ای از سیگاری ها به فکر کاری که با سلامتی خود می کنند بیفتند. گرچه علاوه بر دود سیگار معلوم نیست آلودگی هوای تهران با ریه تهرانی ها چه می کند؟

ریه



           
شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, :: 10:54
سعید

سرو(نگین سبز) چهار هزار و پانصد ساله ابرکوه، با گذشت ۱,۶۴۲,۵۰۰ روز از عمر خود، سرسبز و شاداب در پهنای کویر یزد در شهرستان ابرکوه مقاوم و استوار است و جهانیان را شگفت‌زده کرده است. دانشمندان و کارشناسان داخلی و خارجی، از این درخت به عنوان کهنسال‌ترین درخت جهان یاد می‌کنند و می‌گویند: دیدن این درخت برای هر کسی جالب و شگفت‌آور است. اخیرا دانشمندانی از ژاپن و روسیه از این درخت دیدن کردند و عمرش را تا هشت هزار سال برآورد کرده‌اند.

بزرگترین درخت کره ی زمین در ایران

پیشتر «الکساندر روف» دانشمند روسی، عمر آن را به ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ سال برآورد کرده بود. «حمدالله مستوفی» هم در کتاب «نزهت القلوب» که به سال ۷۴۰ هجری قمری تالیف شده است، درباره این سرو آورده است: در آنجا سروی است که در جهان شهرتی عظیم دارد چنانچه سرو کشمیر و بلخ، شهرتی داشته و اکنون این از آن بلندتر و بزرگتر است.

برخی مورخین معتقدند: نهال این درخت را «یافث» پسر نوح کاشته است. رئیس اداره محیط زیست ابرکوه هم گفت: این درخت به عنوان یک اثر طبیعی در سال ۱۳۸۲ به تصویب شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور رسیده است. رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه هم از درخت سرو به عنوان یکی از عجایب خلقت یاد کرد و افزود: این درخت خاطرات زیادی را در لابلای شناسنامه چندین هزارساله‌اش به یادگار دارد. وی ارتفاع این درخت را ۲۵ متر، دور تنه آن را ۵/۱۱ متر و محیط آن را ۱۸ متر اعلام کرده‌اند. وی درخت سرو ابرکوه را از نوع سروهای مدیترانه‌ای دانست و گفت: این گیاه بزرگترین درخت موجود زنده روی زمین است.



           
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 15:6
سعید
           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 11:54
سعید

 

 

                                           تنها زن دنیا که دكترای گيتار دارد، ايرانی است + عکس



ادامه مطلب ...


           
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 12:59
سعید
           
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 11:13
سعید

یکی از سمی ترین و کشنده ترین موجودات دنیا قورباغه نیزه ای است که شاید با آن آشنا باشید. این قورباغه دارای رنگی ابی با خال هایی به رنگ های مختلف است و تا به حال جان انسان های بسیار زیادی را گرفته است چرا که دست زدن به آن ها می تواند انسان را از پای در آورد. البته راهی که این قورباغه دست به کشتن انسان ها می زند بسیار جالب است چرا که سم او وارد قلب شده و باعث می شود به طور طبیعی سکته قلبی کنید.

قورباغه سمی

 

این در حالی است که بسیاری از سموم حیوانات به ساختار بدنی انسان آسیب می زنند. این قورباغه ها می توانند تا ۱۱۰۰ واحد سم را حمل کنند در حالی که ۱۳۰ واحد از آن برای کشتن انسان کافی است.



           
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 11:12
سعید
           
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 11:2
سعید
           
پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, :: 9:54
سعید

 

 

               

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 14:25
سعید
           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:55
سعید

معاون وزیر خارجه اسرائیل گفت در زمینه پیگیری مسئله هسته ای ایران باید تا زمان برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری آینده این کشور (خرداد 92) صبر کرد. "دانی ایالون" افزود: اسرائیل یا آمریکا نباید قبل از انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران، به تاسیسات هسته ای این کشور حمله نظامی کنند.

ایالون که در کنفرانسی درباره روابط اسرائیل و آمریکا در یک مرکز دانشگاهی در شهر نتانیا (مرکز اسرائیل) صحبت می کرد ادامه داد: سال آینده میلادی، سال تعیین تکلیف برنامه هسته ای ایران است. معتقدم در این سال راه لازم برای حل مسئله هسته ای ایران را پیدا خواهیم کرد. آیا این مسئله از طریق راه های مسالمت آمیز حل می شود یا خیر.

معاون وزیر خارجه اسرائیل افزود: گزینه بهتر آن است که تا انتخابات بعدی ریاست جمهوری ایران، منتظر باشیم. اقتصاد ایران هم سیر نزولی گرفته است. این دو مسئله را باید قبل از هر اقدام نظامی آمریکا در نظر داشت.

ایالون ادامه داد: اگر ایران در مسیر ساخت بمب اتمی، پیشرفت کند اسرائیل و آمریکا بیش از اندازه منتظر نخواهند ماند اما اگر برنامه هسته ای تهران پیشرفت نکند بهتر است منتظر بمانیم. نباید حمله نظامی علیه ایران را عملی کنیم تا از وحدت ملت ایران در اطراف سران فعلی این کشور جلوگیری کنیم.

روزنامه معاریو در ادامه گفته است: دستگاه های امنیتی غربی، پیگیر انتخابات آینده ریاست جمهوی ایران هستند. این دستگاه ها، معتقدند این انتخابات، سلسله ای از ناآرامی ها و اغتشاشات را به دنبال خواهد داشت که از حوادث پس از انتخابات 88، گسترده تر خواهد بود.

معاریو ادامه داد: آمریکا در چند ماه اخیر از طرق مختلف از جمله کانال های ارتباطی سری به مقامات اسرائیلی گفته بود که تل آویو نمی تواند به تنهایی به ایران حمله کند. این پیام ها در عمل باعث منع اسرائیل از اجرای حمله نظامی برنامه ریزی شده علیه ایران در پائیز گذشته شد.

 



           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:51
سعید
           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:42
سعید
           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:35
سعید

می گویند ناصرالدین شاه در طول زندگی اش ۸۵ زن داشت و یک"ببری خان".نمی دانیم که آن ۸۵ نفرچقدر نزد شاه مقرب بودند ولی ببری خان آنقدر محبوب این پادشاه بود که به گربه قجری معروف شد و نامش در تاریخ ماندگار شد.

روایت دردانگی این گربه به زمانی برمی گردد که ناصرالدین شاه سخت بیمار بود و تب شدیدی داشت و این گربه هم تازه زایمان کرده ومشغول جا به جایی بچه هایش بوده و از کنار بستر شاه می گذشته که کسی وارد اتاق می شود و در را می بندد . راه خروجی گربه که بسته می شود سرگردان و بلاتکلیف دور بسترشاه می چرخد و پایین پای شاه می ایستد.

یکی از همسران شاه، صاحب گربه از سرچاپلوسی و خودشیرینی این رویداد را نشانه بهبودی شاه عنوان کرده و به او مژده بریده شدن تب را می دهد.از قضا سپیده دم فردا تب می برد و شاه بهتر می شود . از آن پس گربه می شود محبوب و مقرب درگاه.

پس از مدتی زنان شاه که می دیدند شاه به این گربه بیشتر از آن ها توجه می کند ، گربه را می دزدند و در سیاهچالی می اندازند!



           
سه شنبه 5 دی 1391برچسب:, :: 12:57
سعید

254802 167 عکس : مردی با صورت نورانی در مسجد

انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، “عبدالواحد الحطاب” مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.
این درحالی است که روزنامه سعودی “عکاظ” به نقل از “سعد العوفی” مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.
“شیخ دکتر غازی المطیری” استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.

 

المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.
روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.



           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 11:27
سعید

شهر شیراز در بخش مرکزی استان فارس و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده ‌است. شهر شیراز برطبق آخرین تقسیمات اداری به ۹ منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده و مساحتی بالغ بر ۱۷۸/۸۹۱ کیلومتر مربع دارد. شیراز پس از تهران دومین شهر ایران است که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی شهرداری در آن تاسیس گردید.

این شهر از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌ است. همچنین شیراز در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانند بندر بوشهر قرار گرفته ‌است. این شهر به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به‌سوی خود فرا می‌خواند. ایمیل حاضر شامل تصاویری از شیراز قدیم و جدید به همراه تاریخچه کوتاهی از این شهر و برخی از مکان‌های دیدنی آن است که امید است مورد توجه شما دوستان خصوصا شیرازی های باصفا قرار گیرد.


شیراز یکی از پنج شهر بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. برپایه‌ی آخرین سرشماری مرکز آمار ایران
جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۸ خورشیدی نزدیک به یک و نیم میلیون نفر ‌است.

ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 10:6
سعید

والری جارت از پدر و مادری آمریکایی زاده شده و متولد شیراز است و تا ۹ سالگی در این شهر زندگی کرده  است. پدر وی، جیمز بومن، از اولین پزشکان بیمارستان نمازی شیراز بوده  است.

جارت خاطراتش از زندگی در ایران را، «خاطراتی بسیار شیرین» توصیف می کند.

مشاور شیرازی اوباما کیست؟ + عکس



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 12:27
سعید

سیدنی بزرگترین شهر استرالیا می باشد. این شهر محلی است که اولین گروه مهاجرین بریتانیایی در آن ساکن شدند و توسط فرمانده ی این گروه، آرتور فیلیپ، این شهر را رسما در سال 1788 تاسیس نمودند. این کلان شهر با پارک های ملی و نواحی ساحلی فراوانی احاطه شده که شامل چندین رودخانه، جلگه، خلیج و ساحل می باشد مانند ساحل معروف بوندی. براساس گزارش های واصله، در سال 2006 این شهر جمعیتی حدود 4.1 میلیون نفر داشته که حدود 3.6 میلیون نفر آن در شهرهای اطراف سیدنی ساکن بوده اند. مرکز شهر سیدنی پرجمعیت ترین منطقه ی استرالیا می باشد که حدود 4023 نفر در هر کیلومتر مربع از آن ساکن هستند.

این شهر میزبان چندین واقعه ی ورزشی بین المللی بوده است از آن جمله می توان به بازی های امپراطوری بریتانیا در سال 1938، بازی های المپیک تابستان 2000 و بازی فینال جام جهانی راگبی 2003 اشاره کرد. سیدنی نماد کشور استرالیاست. شهری است با جذابیت‌های بیشمار که دویست و هجده سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد. این شهر که در جنوب شرقی استرالیا واقع شده، اولین مکانی است که بیشترین میزان جهانگرد در بدو ورود به استرالیا در آن پا می‌گذارند. در هر گوشه‌ای از سیدنی، می‌توان ردپایی از فرهنگ‌های گوناگون را مشاهده کرد که در کنار جاذبه‌های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک‌های ملی و حفاظت شده، موزه‌ها و گالری‌های هنری باعث شهرت جهانی شهر شده‌اند. سیدنی مرکز ایالت نیو ساوث ولز New South Wales است. شهر سیدنی، بسیار گسترده و بزرگ است و شامل ۷۰۰ محله می‌شود. در طول زمان، بتدریج هر یک از این محله‌ها مکان تجمع مهاجرین کشور خاصی شده‌استسیدنی - استرالیا



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 13:38
سعید

جملات زیبا در وصف ایران و ایرانی

 عکس   جملات زیبا در وصف ایران و ایرانی

پبامبر اکرم:
روزی مردانی از سرزمین پارس به دور ترین نقطه ی علم خواهند رسید

 

ناپلئون بناپارت:
اگر نیمی از لشگریانم ایرانی بودند
تمام دنیا را فتح میکردم…

آدولف هیتلر:
اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند
صد سال قبل از تولدم نازی دارای بمب اتمی میشد…

اسکندر :
اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند…
بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است



           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 12:55
سعید

           عکس   برنامه یک روز یک دختر ایرانی (طنز)



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 12:34
سعید

اینجا زیمبابوه است با نرخ تورمی معادل 231 میلیون درصد در سال! نرخ برابری 25 میلیون دلار زیمبابوه معادل یک دلار آمریکا است.

برای دیدن جزئیات به ادامه مطالب برید



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 12:4
سعید

 

 

لطفا

به ادامه مطلب رجوع کنید

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:19
سعید

همبرگر قم

صاحب انگشت قطع شده در همبرگر قم پیدا شد!

صاحب انگشت قطع شده در همبرگر قم پیدا شد!

صاحب انگشت موجود در همبرگر شهر قم پیدا شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارخانه تولید همبرگر پلمپ شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر احمد زاده افزود : یکی از کارگران خط تولید کارخانه همبرگر ۲۴ مهر در حین کار با چرخ گوشتی دچار حادثه و انگشت سبّابه وی قطع شد و لای چرخ می ماند.

وی افزود: این کارگر پس از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و تحت مداوا قرار گرفته است.

 دکتر احمد زاده افزود : به گفته مسئولان کارخانه ، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد ۵ تغار (پاتیل )معادل ۱۳۰ کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای ۴۷ کارگر است گفت : مسئول فنی کارخانه در برابر این حادثه مسئول است و به علت اتفاق رخ داده این کارخانه در حال حاضر پلمپ شده است .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار و ۲۸ واحد عرضه و تولید مواد غذایی در استان قم اشاره کرد و گفت : این کارخانه ها بطور مداوم بازرسی می شوند و کارخانه پردیس نیز از ابتدای امسال تاکنون ۵ بار بازرسی شده است.

یادآور می شود یک شهروند قمی پریروز(۲۷ مهر) سه بسته همبرگر خرید اما پس از باز کردن یکی از بسته ها با یک بند انگشت انسان در بین همبرگرها مواجه شد.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:هوراااااا, :: 10:35
سعید

بازیگر زن غیر مجاز

بازیگر زن غیر مجاز در فیلم های ایرانی بازی میکند!

بازیگر زن غیر مجاز در فیلم های ایرانی بازی میکند!

حضور بازیگر فیلم مستهجن در فیلم ایرانی

دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون با وجود بازی در فیلمی مستهجن در فیلم «فرشتگان قصاب» بازی کرد.

چندی پیش خبری به نقل از منابع عربی منتشر شد که در آن از بازی «دارین حمزه» بازیگر لبنانی در یک فیلم ایرانی خبر داده شده بود.

این بازیگر لبنانی که تاکنون در هفت فیلم سینمایی ایرانی از جمله فیلم‌های «کتاب قانون»، «شکارچی شنبه»، «۳۳ روز» و … بازی کرده است سال گذشته در یک فیلم مستهجن در لبنان بازی کرد.

 اکران این فیلم که دارای ابعاد سیاسی بود در لبنان ممنوع شد و پس از این اتفاق حزب الله لبنان که از وی در سری اول سریال «الغالبون» استفاده کرده بود، نام وی را از جمع بازیگران سری دوم این سریال که در رمضان گذشته از شبکه المنار پخش شد حذف کرد.

خبر حضور دارین حمزه در فیلم جدید ایرانی پس از بازی در فیلم مستهجن لبنانی در حالی دو ماه پیش منتشر شد که اسمی از آن فیلم در میان نبود.

اما پایگاه خبری النشره لبنان امروز با انتشار خبری از بازگشت دارین حمزه از ایران به لبنان، نوشت: دارین حمزه بیش از سه هفته در ایران در فیلم «فرشتگان قصاب» به کارگردانی «سهیل سلیمی» حاضر شد.

این پایگاه خبری افزود: در کنار دارین حمزه، پیر داغر دیگر بازیگر لبنانی و همچنین بازیگران ایرانی بازی کردند.

النشره به نقش دارین حمزه در این فیلم نیز اشاره کرده و آورده است: وی نقش شخصیتی به نام «آشلی» را بازی می‌کند که علیرغم اینکه دارای چهره‌ای خوب است اما نشان داده می‌شود که او با سوءاستفاده از جنگ آمریکا در افغانستان در تجارت اعضای بدن انسان نقش دارد.



           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 11:25
سعید

عجیب ترین حاجی

عکس عجیب ترین حاجی امسال خانه خدا

عکس عجیب ترین حاجی امسال خانه خدا

عجیب ترین حاجی امسال +عکس

حاج «محمد خان» ۶۰ سال سن دارد. از زمان تولد تاکنون برادر دوقلوی خود که نارس بوده را تا به امروز با خود حمل کرده است.

یکی از رسانه های عربستانی با انتشار تصویر یک مرد میانسال از یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا که در صحرای عرفات نشسته، او را عجیب ترین حاجی امسال معرفی کرد.

این رسانه های سعودی در ادامه نوشتند: حاج «محمد خان» ۶۰ سال سن دارد. از زمان تولد تاکنون برادر دوقلوی خود که نارس بوده را تا به امروز با خود حمل کرده است.

به گفته پزشکان، به دلیل نارسایی، روح در بدن برادر دوقلوی «محمد خان» ندمیده از همین رو تنها نیمه بدن وی به صورت تکه گوشتی زاید به بدن «محمد خان» چسبیده و او به دلیل ناتوانی مالی تا به امروز آن را از بدن خود جدا نکرده است.

وی در اظهاراتی درباره احساسی که دارد، گفت: من همواره در زندگی احساس خجالت می کشیدم زیرا در محیطی و جامعه ای که در آن زندگی می کنم، همه نگاه خاص و عجیبی به بنده دارند اما در أیام حج، اولین باری بود که در ۶۰ سال گذشته احساس راحتی کامل می کرد.

او همچنین افزود: در حج، انسان احساس نمی کند که از کسی بالاتر یا پایین تر است. اینجا همه یکسان و در یک سطح هستند.

فقیر و ثروتمند، سیاه پوست و سفید پوست، زن و مرد، کوچک و بزرگ، خلاصه همه و همه در کنار یکدیگر به طور یکسان در برابر خداوند هستند. اینجا کسی نگاه خاصی به بنده نداشته از همین رو راحت بوده ام



           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:جلل خالق, :: 11:16
سعید

عکس دیدنی

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

نماز خواندن تازه داماد در پیاده‌ رو +عکس

به تازگی تصویری در سایت‌های عرب‌زبان منتشر شده است که نماز خواندن اول وقت دامادی را کنار ماشین عروس و در پیاده‌رو نشان می‌دهد.

بر اساس روایات اسلامی هر قدر که نماز اول وقت به تأخیر بیفتد، از فضیلت آن کاسته می‌شود. اما این تأکید بر ادای فریضه نماز در اول وقت به چه دلیل است؟

امام صادق(ع) در این باره می‌فرمایند: «الصلوةُ تستحبُّ فی اَوَّلِ الأَوقاتِ»، خواندن نماز در اول وقت و در اولین فرصت، کاری مستحب و پاداش افزاست (بحارالانوار، جلد ۸۰، صفحه ۱۳). همچنین از آن حضرت نقل شده که نماز اول وقت، «خشنودی کردگار» را به همراه دارد.

برآورده شدن خواسته‌ها از دیگر اثرات و برکات خواندن نماز اول وقت است، چنانچه حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می‌کند که فرمود: «خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود: خدای من! کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود: حاجت و درخواستش را به او عطا می‌کنم و بهشتم را برایش مباح می‌گردانم.» (بحارالانوار، جلد۸۲، صفحه ۲۰۴)

پیامبر اعظم(ص) در حدیثی برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی را به اقامه‌کنندگان نماز اول وقت نوید می‌دهند و می‌فرمایند: «بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.» (سفینة البحار،جلد ۲، صفحه ۴۲)

درست است که اگر نمازگزار، نماز خود را در آخر وقت هم بخواند انجام وظیفه کرده است، اما از آنجا که کار، مربوط به پروردگار و بر کارهای دیگر مقدم است، چنانچه آن را بدون عذر به عقب بیندازد، مسئول است و باید پاسخگو باشد.

در ادامه، تصویری از به جا آوردن فریضه نماز در اول وقت مشاهده می‌شود که جالب توجه و در خور تحسین است:



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:15
سعید

انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

تصویری از هیروشیما قبل و بعد از انفجار اتمی

ساعت ۸ صبح روز ۶ آگوست سال ۱۹۴۵ میلادی بود که مدعی امروز حقوق بشر اولین بمب اتمی را علیه مردم دنیا استفاده کرد.

این بمب اتمی که نام آن را پسرک گذاشته بودند به دستور ترومن رئیس حمهور آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد و سه روز بعد نیز بمب اتمی دیگری روی شهر ناگازاکی انداخته شد و در این دو انفجار ۲۲۰ هزار انسان جان خود را از دادند.

در زیر تصویری هوایی هیروشیما را قبل و بعد از انفجار هسته ای می‌بینید



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:11
سعید

www.toppatogh.com | روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان+عکس

 

روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان

۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند. / این اقدام وقیحانه از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد.

اوایل خرداد ماه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آن‌ها ربوده و به آن‌ها تجاوز نمودند.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد

حجت الاسلام رضایی دادستان عمومی و انقلاب خمینی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

نوربخش بخشدار خمینی شهر در گفتگو با «فردا» به بیان جزئیات تجاوز اراذل به یک خانواده پرداخت و گفت: ۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: در باغ کناری نیز دو جوان حضور داشتند که به محض شنیدن صدای این خانواده، با ۱۲ تن از دوستان خود تماس گرفته و ۱۴ نفر به صورت همزمان به باغ آن‌ها هجوم برده و مردان را با سلاح سرد در اتاقی زندانی می‌کنند.

نوربخش یادآور شد که این ۱۴ نفر غالبا افراد سابقه دار بوده و در حین حمله به این باغ صورت‌های خود را پوشانده بودند.

وی گفت: این اقدام وقیحانه که در آن زنان مورد تجاوز قرار گرفتند، از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد؛ پس از فرار متهمان زنان پریشان به خیابان آمده و مردم نیز با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند. خوشبختانه روز بعد -۵خرداد- ۴ نفر از ارازل دستگیر و ۱۰ نفر دیگر متواری می‌شوند.

بخشدار خمینی شهر بیان می‌کند: جلسه شورای تامین شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل امنیت استان تشکیل و مقرر می‌شود که گشت زنی در باغات پیرامون خمینی شهر افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین پرونده رسیدگی به جنایت این افراد نیز گفت: تا کنون جلسه دادگاه این ۴ نفر تشکیل نشده است، منتظریم تا ۱۰ نفر دیگر نیز دستگیر شوند.

نوربخش کمبود پاسگاه‌های نیروی انتظامی را از مهم‌ترین مشکلات خمینی شهر برشمرد و افزود: این شهر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما تعداد پایگاه‌های انتظامی کفاف حفظ امنیت نمی‌دهد.

وی از مسئولان ذیربط نیروی انتظامی در خواست کرد که در این زمینه مساعت‌های لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر نیز ضمن تاکیدبر اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد، گفت: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آن‌ها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می‌باشد و امیدواریم با کمک مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آن‌ها اجرا شود.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:54
سعید

تغییر جنسیت

دختری که در ۱۷ سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

سردرگمی یک دختر ۱۷ ساله پس ار تغییر جنسیت +عکس

“ریا کوپر” سال گذشته با عنوان جوانترین فردی که در انگلستان تغییر جنسیت داده است به تیتر اول رسانه های این کشور تبدیل شد. او یک پسر ۱۷ ساله بود که علیرغم مخالفتهای خانواده اش خود را به یک دختر تبدیل کرد و به همین دلیل از سوی خانواده اش طرد شد. حالا بعد از گذشت یک سال این خانم ۱۸ ساله تصمیم دارد دوباره تغییر جنسیت داده و یک پسر باشد.

 

 

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

او عمل تغییر جنسیت کامل که قرار بود ژانویه سال جدید میلادی برگزار شود لغو کرده است و میگوید استفاده از هورمونهای زنانه که باعث تغییر اندام او شده است باعث ناراحتی اوست . او معتقد است تنها از نظر روانی یک دختر است و دوست دارد از نظر جسمی یک مرد باشد.
او که تا کنون دو بار دست به خودکشی زده است در مصاحبه اش گفته است : این هورمونها باعث برهم خوردن تعادل روانی من شده است گاهی شادم و گاهی واقعا ناراحتم .من فکر میکنم تنها عمل تغییر جنسیت دوباره به من کمک خواهد کرد.
به گفته وی او در آرزوی خوشبختی به عنوان یک زن از سن ۱۲ سالگی لباس دخترانه پوشید و در ۱۵ سالگی تصمیم گرفت تغییر جنسیت دهد اما حالا از تنهایی خسته شده است و میخواهد دوباره یک مرد باشد.
وی اکنون بیکار است و در خانه یکی از دوستانش اقامت دارد اما قصد دارد بعد از عمل تغییر جنسیت به استخدام ارتش درآید.

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:50
سعید

رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود:‌ پیش از این کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت شیرخام درب کارخانه را 930 تومان اعلام کرده بود، اما با درخواست اصلاحیه از سوی وزارت جهاد کشاورزی به 930 تومان تحویل درب دامداری و  960 تومان تحویل در کارخانه مصوب شد.

دبیر انجمن فرآورده‌های لبنی افزود: کارگروه ستاد تنظیم بازار در قیمت‌گذاری جدید مصوب کرد، از سود 17 درصدی کارخانه‌ها 10 درصد کم شود.

*اعلام نرخ 53 قلم فراورده‌ لبنی تا دو روز دیگر

باکری همچنین در خصوص قیمت 53 قلم فرآورده لبنی اظهار داشت: کارگروه تنظیم بازار با 10 درصد زیر قیمت پیشنهادی انجمن فرآورده لبنی موافقت کرد.

وی افزود: انجمن در حال آنالیز قیمت با شیر خام 960 تومانی و کسر 10 درصدی سود کارخانه‌ها است که قیمت نهایی 2 روز دیگر اعلام خواهد شد.

باکری در پاسخ به اینکه قیمت جدید نسبت به قیمت قبلی چند درصد افزایش دارد، گفت: لیست مقایسه‌ای قیمت را ندارم و روز شنبه معلوم می‌شود.

به گزارش فارس صنایع لبنی لیست 53 قلم فراورده‌ لبنی را 10 روز پیش برای افزایش قیمت به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ارائه کرده بودند.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:42
سعید

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام دوستان خوش اومدین به کلبه ی ما و به قول معروف welcome.این وبلاگ توسط بچه های گل هوشبر بیرجند احداث شده.امیدوارم کمال استفاده رو ببرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های هوشبری بیرجند و آدرس hushbari91bums.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 1559
بازدید کل : 5504
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 654
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ