بچه های هوشبری بیرجند 91
           
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 12:20
سعید
           
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:یکم مردانگی هم بد نیست, :: 12:23
نوید
           
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:خدا پدر شیرازی ها رو بیامرزه,, :: 12:13
نوید
           
سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, :: 11:48
سعید

کمتر کسی است که تا اندازه ای به هنر نقاشی علاقمند باشد و نام باب نورمن راس، نقاش آمریکایی و مجری تلویزیون به گوشش نخورده باشد. او که متولد ۱۹۴۲ و درگذشت 1995 میلادی بود، با آرامش و شکیبایی‌ای که داشت، سازنده و مجری برجستهٔ برنامهٔ معروف تلویزیونی "لذت نقاشی" شد بطوریکه که این برنامه دوازده سال ادامه داشت و مارک تجاری باب راس برای کتابها و وسایل هنری اش موفقیت هایی را برایش به ارمغان آورد. وی زاده اورلاندو فلوریدا در امریکا بود. پس از ده سال کار در نیروی هوایی امریکا، به کار جنبی خود که نقاشی تجاری بود پرداخت و سبک عامه پسند موفقی را ارایه کرد، که نقاشی رنگ خیس روی خیس بود.

مجموعه ای از زیباترین تابلو های «باب راس»

او در برنامه هایش به همه ثابت کرد که همه می توانند مانند او نقاشی بکشند! باب راس با شخصیت شکیبا و فروتن خود و با کلام شیوا و استفاده از استعاراتی مانند: "این ابر کوچولو داره اونجا شادی می کنه"، "شاد باشی کوه کوچولو" و ... قدم بقدم ما را با روح آرام و دیدگاه زیبای خود از زندگی آشنا می کند. او با گفتن "این مخلوقات کوچک خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می کنن" بما یاد آوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتی یک بوته یا درخت. برنامه های تلویزیونی باب راس در ایران از سال 1380 در صدا و سیما آغاز به پخش شدند و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کردند و عملا سطح هنر نقاشی ایران را بالا بردند. هر چند که باب در سن ۵۲ سالگی در گذشت اما می توان تصور کرد که او با همان موهایی که مانند برگهای یک درخت بر سر او سایه انداخته، آرام و با همان صدای آرام، به فرشتگان تعلیم نقاشی می دهد!

با هم تعدادی از تابلوهای زیبای او را می بینیم :



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 12:29
سعید

سیاره ما زمین، دارای مکانهای عجیب و غریب و غالبا زیبایی می باشد که قدرت الهام بخشی و گیج کنندگی دارند. این مکانها به ما یادآوری می کنند که حتی در دوره شگفتی های تکنولوژی مکان های زیبایی وجود دارند که باید کشف شوند. در اینجا به معرفی بعضی ازمناظر زیبا و شگفت انگیز در جهان میپردازیم.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 12:10
سعید

اینجا زیمبابوه است با نرخ تورمی معادل 231 میلیون درصد در سال! نرخ برابری 25 میلیون دلار زیمبابوه معادل یک دلار آمریکا است.

برای دیدن جزئیات به ادامه مطالب برید



ادامه مطلب ...


           
جمعه 26 آبان 1391برچسب:, :: 12:4
سعید

برخورد شدید گلوله

ترمیم صورت پسر جوان پس از برخورد شدید گلوله

ترمیم صورت پسر جوان پس از برخورد شدید گلوله

ادامه مطالبو بزن



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 11:41
سعید

 

 

لطفا

به ادامه مطلب رجوع کنید

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:19
سعید

حمله یک پلنگ به انسان

عکس فوق العاده و دیدنی لحظه حمله یک پلنگ به انسان

عکس فوق العاده و دیدنی لحظه حمله یک پلنگ به انسان

یک پلنگ وحشی در روستای لینگبو در نزدیکی شهر سیلیگوری هند به پشت یک نگهبان حفظ محیط زیست می‌پرد. سالینگ برا عکاس هندی برای این عکس جایزه افتخاری سینگلز اسپات نیوز را به دست آورد.



           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:17
سعید

تقویمی

تقویمی که با آن روز هایتان را میسوزانید!

تقویمی که با آن روز هایتان را میسوزانید!

تقویم فوق العاده جالب (عکس)

این روزها آن قدر دچار روزمرگی‌های زندگی شده‌ایم که یادمان رفته چطور باید زندگی کرد و کارمان از رساندن روز به شب و شب به روز فراتر نمی رود. خب شاید این تقویم رومیزی تلنگری باشد. می‌توانیم هر شب یکی از روزهای آن را جدا کنیم و آتش بزنیم تا یادمان بماند چگونه وقتمان را می‌سوزانیم!

این روزها آن قدر دچار روزمرگی‌های زندگی شده‌ایم که یادمان رفته چطور باید زندگی کرد و کارمان از رساندن روز به شب و شب به روز فراتر نمی رود. خب شاید این تقویم رومیزی تلنگری باشد. می‌توانیم هر شب یکی از روزهای آن را جدا کنیم و آتش بزنیم تا یادمان بماند چگونه وقتمان را می‌سوزانیم!

تقویمی که با آن روز هایتان را میسوزانید!

تقویمی که با آن روز هایتان را میسوزانید!

این تقویم رومیزی منحصر به فرد توسط طراح اکراینی «یورک گوتسولاک» طراحی و ساخته شده است. برگه‌های تشکیل دهنده ی روزها در این تقویم هر کدام یک چوب کبریت واقعی با قابلیت اشتعال هستند. هر صفحه ی این تقویم نشان دهنده ی یک ماه است و در ظاهر همانند یک شانه ی چوب کبریتی است که هر دندانه‌اش نشان گر یک روز است.



           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:15
سعید
           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:13
سعید
           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 10:7
سعید
           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 9:59
سعید
           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 9:43
سعید
           
چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:, :: 9:36
سعید
           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 11:26
سعید
           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 11:3
سعید

عزیزم!

می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر می گویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من می فهمی!
اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه با دیدن ما بگویند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هی بالاتر برود!

اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقط به این خاطر است که وقتی هر سال به مسافرت دور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم!

اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو داده باشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بوده ای!

اگر می گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواست جواب این سوال را بدانم که آیا واقعا "به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است"؟! اگر تو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگر از تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!

و بالاخره...

اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این است که به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ و ریای مادیات است.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:حتما بخونید, :: 11:0
نوید
           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:58
سعید
           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:51
سعید

امیر خان

عکس های جدید سفر امیر خان به خانه خدا

عکس های جدید سفر امیر خان به خانه خدا

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:45
سعید

زن ایرلندی موج سوار

داستان جالب از زن ایرلندی موج سوار در بندر چابهار

داستان جالب از زن ایرلندی موج سوار در بندر چابهار

روایت زن ایرلندی از موج سواری در سواحل چابهاریک زن ۲۶ ساله موج سوار ایرلندی با لباس طراحی شده شنا برای زنان مسلمان در سواحل چابهار در استان سیستان و بلوچستان موج سواری کرد.

به گزارش عصر ایران روزنامه گاردین بریتانیا با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:”ایسکی بریتون ” بانوی ۲۶ ساله ایرلندی برای مشارکت در پروژه یک بانوی فیلمساز فرانسوی به همراه این مستند ساز زن فرانسوی وارد ایران می شود و آن گونه که از قبل با استفاده از”گوگل مپ” منطقه مورد نظر جستجو و مشاهده شده بود ، این دو زن اروپایی به چابهار می روند.

موج سوار ۲۶ ساله ایرلندی که مروج این ورزش آبی بین زنان در سراسر جهان از جمله در کشورهای اسلامی است و بدین منظور به کشورهای مختلفی سفر کرده ،می گوید تجربه شنا و موج سواری با لباس مخصوص زنان مسلمان هر چند کمی متفاوت است و در دما و گرمای هوا سخت است ، اما زنان مسلمان می توانند این ورزش را تمرین کنند.

خانم بریتون درباره موج سواری خود در سواحل چابهار می گوید :” ما دو نفر بدون اطلاع قبلی و بدون اطمینان از اینکه در ایران پذیرفته می شویم ، وارد این کشور شدیم و یک راست از تهران به منطقه ای رفتیم که تا حالا شاهد موج سواری هیچ زنی در سواحل خود نبوده است.”

این موج سوار افزود :” من با لباس مخصوص شروع به موج سواری کردم و ناگهان متوجه شدم زنان و مردمان زیادی حیرت زده در ساحل جمع شدند و حتی برخی از آنها به پلیس زنگ زدند.”

وی می افزاید: وقتی پلیس آمد مانع کار من نشد اما گفتند که نگران آسیب دیدن من در اثر برخورد به صخره یا سنگ هستند.

وی با بدیع خواندن تجریه موج سواری خود با لباس کاملا اسلامی در گرمای ۳۰ درجه ساحل چابهارو در آب های اقیانوس هند، ابراز امیدواری کرد که در سفر سال آینده اش به ایران زنانی را ببیند که با تخته بورد در سواحل چابهار موج سواری می کنند.

گفتنی است این موج سوار زن ایرلندی که به کشورهای مختلفی برای ترویج این ورزش در بین زنان سفر کرده است ، سوژه یک فیلم مستند برای ” ماریون پویزو” فیلمساز فرانسوی شده است و قرار است این فیلم که بخشی از آن در ایران و در سواحل چابهار فیلمبرداری شده ، هفته آینده از یک شبکه تلویزیونی دولتی فرانسه پخش شود.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:43
سعید

هورمون های عاشقانه بدن

هورمون های عاشقانه بدن را بهتر بشناسید

هورمون های عاشقانه بدن را بهتر بشناسید

هورمون عشق را بیشتر بشناسید!

ترشح هورمون اکسیتوسین در بدن که به نام هورمون عشق شناخته می شود در بدن موجب علاقه مندی و وابستگی افراد به یکدیگر می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نیونیوز، هورمون اکسیتوسین پس از زایمان به مقدار فراوان در بدن ترشح می شود.

بر اساس این گزارش، هورمون اکسیتوسین حس اعتماد را در بین افراد افزایش می دهد و باعث زیاد شدن رفتارهای هم نوع دوستی در سطح اجتماعی می شود.

این گزارش حاکیست، سال هاست که علم در حال کاوش منشا عصبی زیستی ماست که دانشمندان یافته اند هورمون عشق در پیوند احساس تعلق مادرانه نقش مهمی دارد و خاصیت مراقبت و محافظت دارد و سبب بروز رفتارهای پرخاشگرانه در بعضی مواقع خاص می شود در کنترل تعاملات اجتماعی نقش دارد و واکنش های ناشی از ترس را کاهش می دهد.

بررسی دانشمندان نشان می دهد: میزان تاثیر گذاری هورمون عشق در مردان بیشتر از زنان است که باعث می شود رفتارهای اجتماعی مردان را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشد.

نتایج گزارشات نشان می دهد طرز استفاده از این هورمون به صورت استنشاقی است اما اثر آن کوتاه مدت است، اسپری تنفسی هورمون عشق صحبت میان مادر و فرزند و عشق بین انسان ها با جنس هم نوع خودشان و جنس مخالف خود را زیاد می کند.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:40
سعید

تلخ ترین عکس تاریخ

کاریکاتور طنز با استفاده از تلخ ترین عکس تاریخ جهان

کاریکاتور طنز با استفاده از تلخ ترین عکس تاریخ جهان

عکس : شوخی با تلخ‌ترین عکس تاریخ

شاید شما هم عکس معروفی را که در آن یک کودک نحیف و قحطی زده در حال جان دادن است، دیده‌اید. در آن عکس که در سال ۱۹۹۳ توسط «کوین کارتر» گرفته شد، یک لاشخور به انتظار مرگ کودک نشسته تا او را بخورد و این هم برداشتی طنزآمیز از آن تصویر تاریخی.

 کاریکاتور طنز با استفاده از تلخ ترین عکس تاریخ جهان

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:37
سعید

همبرگر قم

صاحب انگشت قطع شده در همبرگر قم پیدا شد!

صاحب انگشت قطع شده در همبرگر قم پیدا شد!

صاحب انگشت موجود در همبرگر شهر قم پیدا شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کارخانه تولید همبرگر پلمپ شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر احمد زاده افزود : یکی از کارگران خط تولید کارخانه همبرگر ۲۴ مهر در حین کار با چرخ گوشتی دچار حادثه و انگشت سبّابه وی قطع شد و لای چرخ می ماند.

وی افزود: این کارگر پس از حادثه به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل و تحت مداوا قرار گرفته است.

 دکتر احمد زاده افزود : به گفته مسئولان کارخانه ، پس از این اتفاق و به علت پیدانشدن انگشت قطع شده ، تعداد ۵ تغار (پاتیل )معادل ۱۳۰ کیلوگرم همبرگر آماده دور ریخته شد تا از سالم بودن محصول اطمینان حاصل شود .

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای ۴۷ کارگر است گفت : مسئول فنی کارخانه در برابر این حادثه مسئول است و به علت اتفاق رخ داده این کارخانه در حال حاضر پلمپ شده است .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم از فعالیت هزار و ۲۸ واحد عرضه و تولید مواد غذایی در استان قم اشاره کرد و گفت : این کارخانه ها بطور مداوم بازرسی می شوند و کارخانه پردیس نیز از ابتدای امسال تاکنون ۵ بار بازرسی شده است.

یادآور می شود یک شهروند قمی پریروز(۲۷ مهر) سه بسته همبرگر خرید اما پس از باز کردن یکی از بسته ها با یک بند انگشت انسان در بین همبرگرها مواجه شد.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:هوراااااا, :: 10:35
سعید
           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:كارا خوداسا, :: 11:42
سعید

بازیگر زن غیر مجاز

بازیگر زن غیر مجاز در فیلم های ایرانی بازی میکند!

بازیگر زن غیر مجاز در فیلم های ایرانی بازی میکند!

حضور بازیگر فیلم مستهجن در فیلم ایرانی

دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون با وجود بازی در فیلمی مستهجن در فیلم «فرشتگان قصاب» بازی کرد.

چندی پیش خبری به نقل از منابع عربی منتشر شد که در آن از بازی «دارین حمزه» بازیگر لبنانی در یک فیلم ایرانی خبر داده شده بود.

این بازیگر لبنانی که تاکنون در هفت فیلم سینمایی ایرانی از جمله فیلم‌های «کتاب قانون»، «شکارچی شنبه»، «۳۳ روز» و … بازی کرده است سال گذشته در یک فیلم مستهجن در لبنان بازی کرد.

 اکران این فیلم که دارای ابعاد سیاسی بود در لبنان ممنوع شد و پس از این اتفاق حزب الله لبنان که از وی در سری اول سریال «الغالبون» استفاده کرده بود، نام وی را از جمع بازیگران سری دوم این سریال که در رمضان گذشته از شبکه المنار پخش شد حذف کرد.

خبر حضور دارین حمزه در فیلم جدید ایرانی پس از بازی در فیلم مستهجن لبنانی در حالی دو ماه پیش منتشر شد که اسمی از آن فیلم در میان نبود.

اما پایگاه خبری النشره لبنان امروز با انتشار خبری از بازگشت دارین حمزه از ایران به لبنان، نوشت: دارین حمزه بیش از سه هفته در ایران در فیلم «فرشتگان قصاب» به کارگردانی «سهیل سلیمی» حاضر شد.

این پایگاه خبری افزود: در کنار دارین حمزه، پیر داغر دیگر بازیگر لبنانی و همچنین بازیگران ایرانی بازی کردند.

النشره به نقش دارین حمزه در این فیلم نیز اشاره کرده و آورده است: وی نقش شخصیتی به نام «آشلی» را بازی می‌کند که علیرغم اینکه دارای چهره‌ای خوب است اما نشان داده می‌شود که او با سوءاستفاده از جنگ آمریکا در افغانستان در تجارت اعضای بدن انسان نقش دارد.



           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:, :: 11:25
سعید

عجیب ترین حاجی

عکس عجیب ترین حاجی امسال خانه خدا

عکس عجیب ترین حاجی امسال خانه خدا

عجیب ترین حاجی امسال +عکس

حاج «محمد خان» ۶۰ سال سن دارد. از زمان تولد تاکنون برادر دوقلوی خود که نارس بوده را تا به امروز با خود حمل کرده است.

یکی از رسانه های عربستانی با انتشار تصویر یک مرد میانسال از یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا که در صحرای عرفات نشسته، او را عجیب ترین حاجی امسال معرفی کرد.

این رسانه های سعودی در ادامه نوشتند: حاج «محمد خان» ۶۰ سال سن دارد. از زمان تولد تاکنون برادر دوقلوی خود که نارس بوده را تا به امروز با خود حمل کرده است.

به گفته پزشکان، به دلیل نارسایی، روح در بدن برادر دوقلوی «محمد خان» ندمیده از همین رو تنها نیمه بدن وی به صورت تکه گوشتی زاید به بدن «محمد خان» چسبیده و او به دلیل ناتوانی مالی تا به امروز آن را از بدن خود جدا نکرده است.

وی در اظهاراتی درباره احساسی که دارد، گفت: من همواره در زندگی احساس خجالت می کشیدم زیرا در محیطی و جامعه ای که در آن زندگی می کنم، همه نگاه خاص و عجیبی به بنده دارند اما در أیام حج، اولین باری بود که در ۶۰ سال گذشته احساس راحتی کامل می کرد.

او همچنین افزود: در حج، انسان احساس نمی کند که از کسی بالاتر یا پایین تر است. اینجا همه یکسان و در یک سطح هستند.

فقیر و ثروتمند، سیاه پوست و سفید پوست، زن و مرد، کوچک و بزرگ، خلاصه همه و همه در کنار یکدیگر به طور یکسان در برابر خداوند هستند. اینجا کسی نگاه خاصی به بنده نداشته از همین رو راحت بوده ام



           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:جلل خالق, :: 11:16
سعید

امام حسين . حسيني مي خواد نه مد upload/uc_894.jpg



ادامه مطلب ...


           
شنبه 20 آبان 1391برچسب:كربلا هم شده مد, :: 10:37
سعید

 

عشق واقعی

داستان تصویری زیبا از یک عشق واقعی

فقط تصاویر را ببینید. هیچ چیز دیگری نمی توان گفت…

معنی عشق واقعی را با این تصاویر میفهمید … .

داستان تصویری زیبا از یک عشق واقعی

 

 



ادامه مطلب ...


           

جدیدترین عکس های تخریب شدید طوفان سندی در آمریکا

جدیدترین عکس های تخریب شدید طوفان سندی در آمریکا

جدیدترین تصاویر از «سندی» ویرانگر در آمریکا

سندی بزرگترین توفان تاریخ در اقیانوس اطلس است که سواحل آمریکا را درنوردیده است.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:28
سعید

چارلی چاپلین

عکس جالب و دیدنی از جوانی چارلی چاپلین

عکس جالب و دیدنی از جوانی چارلی چاپلین

چهره او برای همه مردم و دنیا و هر نسلی آشناست مردی که با آن کلاه، عصا و سبیل خنده دارش خنده را بر لبان میلیاردها نفر آورد.

عکس بالا متعلق به ۲۷ سالگی چارلی چاپلین است، کمتر کسی او را با چنین چهره‌ای دیده و همه ما او را با سبیل و کلاه خنده دارش می‌شناسیم



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:يادتگرامي, :: 12:26
سعید

عکس دیدنی

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

نماز خواندن تازه داماد در پیاده‌ رو +عکس

به تازگی تصویری در سایت‌های عرب‌زبان منتشر شده است که نماز خواندن اول وقت دامادی را کنار ماشین عروس و در پیاده‌رو نشان می‌دهد.

بر اساس روایات اسلامی هر قدر که نماز اول وقت به تأخیر بیفتد، از فضیلت آن کاسته می‌شود. اما این تأکید بر ادای فریضه نماز در اول وقت به چه دلیل است؟

امام صادق(ع) در این باره می‌فرمایند: «الصلوةُ تستحبُّ فی اَوَّلِ الأَوقاتِ»، خواندن نماز در اول وقت و در اولین فرصت، کاری مستحب و پاداش افزاست (بحارالانوار، جلد ۸۰، صفحه ۱۳). همچنین از آن حضرت نقل شده که نماز اول وقت، «خشنودی کردگار» را به همراه دارد.

برآورده شدن خواسته‌ها از دیگر اثرات و برکات خواندن نماز اول وقت است، چنانچه حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می‌کند که فرمود: «خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود: خدای من! کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود: حاجت و درخواستش را به او عطا می‌کنم و بهشتم را برایش مباح می‌گردانم.» (بحارالانوار، جلد۸۲، صفحه ۲۰۴)

پیامبر اعظم(ص) در حدیثی برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی را به اقامه‌کنندگان نماز اول وقت نوید می‌دهند و می‌فرمایند: «بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.» (سفینة البحار،جلد ۲، صفحه ۴۲)

درست است که اگر نمازگزار، نماز خود را در آخر وقت هم بخواند انجام وظیفه کرده است، اما از آنجا که کار، مربوط به پروردگار و بر کارهای دیگر مقدم است، چنانچه آن را بدون عذر به عقب بیندازد، مسئول است و باید پاسخگو باشد.

در ادامه، تصویری از به جا آوردن فریضه نماز در اول وقت مشاهده می‌شود که جالب توجه و در خور تحسین است:



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:15
سعید

انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

تصویری از هیروشیما قبل و بعد از انفجار اتمی

ساعت ۸ صبح روز ۶ آگوست سال ۱۹۴۵ میلادی بود که مدعی امروز حقوق بشر اولین بمب اتمی را علیه مردم دنیا استفاده کرد.

این بمب اتمی که نام آن را پسرک گذاشته بودند به دستور ترومن رئیس حمهور آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد و سه روز بعد نیز بمب اتمی دیگری روی شهر ناگازاکی انداخته شد و در این دو انفجار ۲۲۰ هزار انسان جان خود را از دادند.

در زیر تصویری هوایی هیروشیما را قبل و بعد از انفجار هسته ای می‌بینید



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:11
سعید

عجیب ترین کودکان

عکس های عجیب ترین کودکان متولد ۲۰۱۲

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012

عجیب ترین بچه های ۲۰۱۲ +عکس

کودکان بسیاری در نقاط مختلف دنیا هستند که از شرایط خاص رنج می برند این در حالی است که شاید آن ها سن کمی نیز نداشته باشند اما باز هم از شرایط خود آنچنان که باید راضی نیستند و همیشه باید تحت درمان های مختلف قرار داشته باشند

 

 

پسری بدون چشم

“مارا وانی جانگ” کودکی است که از بدو تولد بدون چشم بود. البته از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت. پدر و مادر این کودک که هر دو ۲۶ ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی ۱۶ ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012
پسر نارنجی

 

بدن لئون، پسر چهار سالگی انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می‌شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. او به بیماری بسیار نادری به نام (hyper-beta carotenemia) مبتلاست که او را از خوردن هویج و هر میوه نارنجی رنگی محروم می‌کند. مادر لئون می‌گوید که برای نخستین بار و زمانی که پسرش تنها شش ماه داشت متوجه شرایط خاص کودک خود شده است.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


کودکی که از گرما میمیرد

“فرد جیمز” کودک ۳ ساله ای است که به خاطر ابتلا به یک بیماری ژنتیکی نادر، بدن او قادر به تبادل حرارت با محیط نیست و در واقع هیچگاه عرق نمی کند.  پدر و مادر این کودک مجبورند همیشه او را با استفاده از دستگاه ها خنک کننده، اسپری آب و تکه های یخ خنگ نگاه دارند، در غیر اینصورت احتمال مرگ کودک بر اثر بالارفتن زیاد دمای بدنش وجود دارد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


دختری که سنگ و خون میگرید

“صبوره” دختر بیست ساله یمنی  هنگام گریه کردن از چشمانش سنگ خارج شده و همراه با آن خون جاری می شود. همچنین به جای آب شور ، خون تعریق می کند. “صبوره فقیه” در مورد وضعیت خود می گوید: از شش ماه قبل و دقیقا بعد از ازدواجم و با بیهوشی روزانه به مدت ۴ ساعت این قضیه شروع شد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


بعد از مدتی این بیهوشی ها تبدیل شد به  نفخ شدید در شکم  که او را شبیه زنان باردار در ماه های اخر می کرد. خانواده این دختر او را به بیمارستان برده و دکتر ها  بعد از آزمایش های گوناگون گفتند که حالت بدنی او کاملا عادی است و هیچ توضیحی برای اتفاقات افتاده نداشتند.

پسری که سالی ۵ بار میمیرد

در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری ۳ ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیفتد.قلب”آرون” ۳ساله معمولا در هر حمله ۷ دقیقه از کار می افتد و در این مدت اعضای خانواده وی که همگی برای کار با دستگاه شوک الکترونیکی آموزش دیدند وی را کمک می کنند. بیماری او که “سندرم مرگ ناگهانی” است در سه ماه گذشته باعث شده است تا قلب وی ۳ مرتبه از کار بیفتد. پزشکان پیش بینی می کنند که احتمالا قلب این کودکان در هر سال ۵ بار از کار خواهد افتاد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


دختر یک ساله با بدنی ۸۰ ساله

وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن ۸۰ ساله به نظر برسد. این دختر یک ساله که “یوکسین” نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام “کاتیس لاکسا” مبتلا است .

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها ۲۰۰ خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 19:0
سعید

www.toppatogh.com | روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان+عکس

 

روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان

۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند. / این اقدام وقیحانه از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد.

اوایل خرداد ماه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آن‌ها ربوده و به آن‌ها تجاوز نمودند.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد

حجت الاسلام رضایی دادستان عمومی و انقلاب خمینی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

نوربخش بخشدار خمینی شهر در گفتگو با «فردا» به بیان جزئیات تجاوز اراذل به یک خانواده پرداخت و گفت: ۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: در باغ کناری نیز دو جوان حضور داشتند که به محض شنیدن صدای این خانواده، با ۱۲ تن از دوستان خود تماس گرفته و ۱۴ نفر به صورت همزمان به باغ آن‌ها هجوم برده و مردان را با سلاح سرد در اتاقی زندانی می‌کنند.

نوربخش یادآور شد که این ۱۴ نفر غالبا افراد سابقه دار بوده و در حین حمله به این باغ صورت‌های خود را پوشانده بودند.

وی گفت: این اقدام وقیحانه که در آن زنان مورد تجاوز قرار گرفتند، از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد؛ پس از فرار متهمان زنان پریشان به خیابان آمده و مردم نیز با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند. خوشبختانه روز بعد -۵خرداد- ۴ نفر از ارازل دستگیر و ۱۰ نفر دیگر متواری می‌شوند.

بخشدار خمینی شهر بیان می‌کند: جلسه شورای تامین شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل امنیت استان تشکیل و مقرر می‌شود که گشت زنی در باغات پیرامون خمینی شهر افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین پرونده رسیدگی به جنایت این افراد نیز گفت: تا کنون جلسه دادگاه این ۴ نفر تشکیل نشده است، منتظریم تا ۱۰ نفر دیگر نیز دستگیر شوند.

نوربخش کمبود پاسگاه‌های نیروی انتظامی را از مهم‌ترین مشکلات خمینی شهر برشمرد و افزود: این شهر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما تعداد پایگاه‌های انتظامی کفاف حفظ امنیت نمی‌دهد.

وی از مسئولان ذیربط نیروی انتظامی در خواست کرد که در این زمینه مساعت‌های لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر نیز ضمن تاکیدبر اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد، گفت: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آن‌ها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می‌باشد و امیدواریم با کمک مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آن‌ها اجرا شود.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:54
سعید

درباره وبلاگ


سلام دوستان خوش اومدین به کلبه ی ما و به قول معروف welcome.این وبلاگ توسط بچه های گل هوشبر بیرجند احداث شده.امیدوارم کمال استفاده رو ببرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های هوشبری بیرجند و آدرس hushbari91bums.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 1670
بازدید کل : 5615
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 654
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ