بچه های هوشبری بیرجند 91

 

 

                             

 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, :: 16:28
سعید

اسم شما به زبان چینی چیه ؟!!


A-ka / B-tu / C-mi / D-te / E-ku / F-lu / G-ji / H-ri / I-ki / J-zu / K-me / L-ta / M-rin / N-to / O-mo / P-no / Q-ke / R-shi / S-ari / T-so / U-do / V-ru / W-mei / X-na / Y-fu / Z-zi

 

من arikakukuteشدم



           
چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:, :: 16:41
سعید
           
سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, :: 8:30
نوید

 

                         جملاتی زیبا و واقعا تاثیر گذار



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 15:2
سعید

 

 

 

 

                                         حضرت «آدم» و «حوا» پس از هبوط، در کجای زمین ساکن شدند؟



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 12:25
سعید

 

 

 

                                                 گناهی که شیطان را هم ناراحت می کند!



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 24 بهمن 1391برچسب:, :: 12:18
سعید
           
سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:, :: 10:49
سعید
           
پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, :: 9:54
سعید
           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:35
سعید

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت آن برازیلیا و زبان رسمی آن پرتغالی است. برزیل که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می‌گیرد، شرقی‌ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم‌مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک داردبرزیل - ریودوژانیرو - سائوپائولو



ادامه مطلب ...


           
شنبه 9 دی 1391برچسب:, :: 13:30
سعید

254802 167 عکس : مردی با صورت نورانی در مسجد

انتشار خبر و تصویر حضور یک مرد نورانی با لباس عربی در مسجد النبی به داغ ترین موضوع سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حتی مطبوعات سعودی تبدیل شد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، “عبدالواحد الحطاب” مدیر روابط عمومی ریاست مسجد النبی تأکید کرد: همه مسائل مطرح شده چیزی جز مونتاژ تصاویر نیست.
این درحالی است که روزنامه سعودی “عکاظ” به نقل از “سعد العوفی” مدیر مرکز تلویزیون مدینه اعلام کرد: در این واقعه نور بر یکی از افراد منعکس شده؛ و دوربین ها این ماجرا را هنگام نماز جمعه در مسجد النبی ثبت کردند.
“شیخ دکتر غازی المطیری” استاد هیأت امربه معروف و نهی از منکر در دانشگاه اسلامی مدینه نیز دراینباره گفت: نباید با عجله و شتابزدگی، درباره این رویداد تصویری اظهار نظر کرد.

 

المطیری افزود: نخست اینکه افراد متخصص باید درباره این نور اظهار نظر کنند؛ و دوم اینکه قبل از توصیف موضوعی درخصوص عالم غیب باید تحقیق کرد.
روزنامه عکاظ تأکید کرد: با آغاز خطبه جمعه شیخ عبد المحسن القاسم در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر، این رویداد باعث ترس برخی از حاضران شد، برخی از افراد نیز تصور کردند که آن فرد موجودی غیر از انسان است.



           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 11:27
سعید

        



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 10:17
سعید

شهر شیراز در بخش مرکزی استان فارس و در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده ‌است. شهر شیراز برطبق آخرین تقسیمات اداری به ۹ منطقهٔ مستقل شهری تقسیم شده و مساحتی بالغ بر ۱۷۸/۸۹۱ کیلومتر مربع دارد. شیراز پس از تهران دومین شهر ایران است که در سال ۱۲۹۶ خورشیدی شهرداری در آن تاسیس گردید.

این شهر از دیرباز به واسطهٔ مرکزیت نسبی‌اش در منطقهٔ زاگرس جنوبی و واقع‌شدن در یک منطقهٔ به نسبت حاصل‌خیز، محلی طبیعی برای مبادلات محلی کالا بین کشاورزان، یکجانشینان و عشایر بوده‌ است. همچنین شیراز در مسیر راه‌های تجاری داخل ایران به بنادر جنوب مانند بندر بوشهر قرار گرفته ‌است. این شهر به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به‌سوی خود فرا می‌خواند. ایمیل حاضر شامل تصاویری از شیراز قدیم و جدید به همراه تاریخچه کوتاهی از این شهر و برخی از مکان‌های دیدنی آن است که امید است مورد توجه شما دوستان خصوصا شیرازی های باصفا قرار گیرد.


شیراز یکی از پنج شهر بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. برپایه‌ی آخرین سرشماری مرکز آمار ایران
جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۸ خورشیدی نزدیک به یک و نیم میلیون نفر ‌است.

ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 10:6
سعید

                     دهه شصت بودن یعنی چه؟ (دهه 60 یعنی) www.taknaz.ir



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, :: 13:3
سعید

                    عکس   فقط محض خنده؛فقط بخندید



ادامه مطلب ...


           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 13:4
سعید

جملات زیبا در وصف ایران و ایرانی

 عکس   جملات زیبا در وصف ایران و ایرانی

پبامبر اکرم:
روزی مردانی از سرزمین پارس به دور ترین نقطه ی علم خواهند رسید

 

ناپلئون بناپارت:
اگر نیمی از لشگریانم ایرانی بودند
تمام دنیا را فتح میکردم…

آدولف هیتلر:
اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند
صد سال قبل از تولدم نازی دارای بمب اتمی میشد…

اسکندر :
اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند…
بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است



           
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 12:55
سعید

سیاوش قمیشی

حتما دانلود كنيدhttp://www.newdl8.narinmusic3.com/sard/Siavash%20Ghomayshi%20-%20Parvaz%20%5B128%5D.mp3



           
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 12:14
سعید

هفته نامه انگلیسی اکونومیست،‌ کشور سوئیس را بهترین کشور برای به دنیا آمدن معرفی کرد. این هفته نامه در جدولی که نام ۸۰ کشور در آن به چشم می خورد،‌‌ نام ایران را در جایگاه پنجاه و هشتم قرار داده است.پس از ایران که در جایگاه پنجاه و هشتم قرار گرفته به ترتیب کشورهای تونس، مصر، بلغارستان، ال‌سالوادور، فیلیپین، و سری‌لانکا قرار دارند. سه کشور قعر این جدول به ترتیب اوکراین، کنیا و نیجریه هستند. 

پس از سوئیس، کشورهای استرالیا، نروژ، سوئد، دانمارک، و سنگاپور در جدول بهترین کشورها برای به دنیا آمدن قرار دارند. 

آمریکا و آلمان هر دو در رتبه شانزدهم، امارات متحده عربی در جایگاه هجدهم و ترکیه در جایگاه پنجاه‌ و یکم قرار گرفته‌اند. 

نیمی از ده کشور صدر جدول از کشورهای اروپایی هستند، اما در میان ده کشور نخست، در حوزه یورو تنها کشور هلند (با رتبه هشتم) دیده می‌شود. 

به گزارش تهران۹۸ به نقل از انتخاب؛ از جمله شاخص‌های مورد محاسبه در این جدول، کیفیت زندگی، میزان ابراز رضایت در نظرسنجی‌ها، اقلیم و جغرافیا، چشم‌انداز اقتصادی، شیوه کشورداری، انسجام اجتماعی و… بوده اند.قابل ذکر است، این شرکت جدول مشابهی نیز در سال ۱۹۸۸ منتشر کرده‌ بود که در آن، ایران در جایگاه ۴۸اُم قرار داشت. با این حساب، با وجود آن که در آن سال کشور ایران هشت سال جنگ با عراق را پشت سر گذاشته‌ بود، جایگاه آن هنوز ۱۰ رتبه بالاتر از رتبه کنونی قرار داشت.



           
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 10:37
سعید

یزید گفت: اگر بدانی که من کیستم بیشتر من را احترام می‌کنی! آن اعرابی گفت ای برادر تو کیستی؟ گفت: من امیرالمومنین یزید پسر معاویه هستم. اعرابی گفت: سوگند به خدا، تو قاتل حسین بن علی(علیهماالسلام) هستی ای دشمن خدا و رسول خدا.

در نحوه مرگ یزید ملعون چهار روایت متفاوت وجود دارد

یزید ملعون چگونه مرد؟ +عکس قبر یزیددر نحوه مرگ یزید چند روایت متفاوت وجود دارد:
روایت اول – سیدبن طاووس در لهوف می گوید:
یزید روزی با اصحابش به قصد شکار به صحرا رفت. به اندازه دو یا سه روز از شهر شام دور شد، ناگاه آهویی ظاهر شد یزید به اصحابش گفت: خودم به تنهایی در صید این آهو اقدام می‌کنم کسی با من نیاید. آهو او را از این وادی به وادی دیگر می‌برد. نوکرانش هر چه در پی او گشتند اثری نیافتند.
یزید در صحرا به صحرانشینی برخورد کرد که از چاه آب می‌کشید. مقداری آب به یزید داد ولی بر او تعظیم و سلامی نکرد.
یزید گفت: اگر بدانی که من کیستم بیشتر من را احترام می‌کنی! آن اعرابی گفت ای برادر تو کیستی؟ گفت: من امیرالمومنین یزید پسر معاویه هستم. اعرابی گفت: سوگند به خدا، تو قاتل حسین بن علی(علیهماالسلام) هستی ای دشمن خدا و رسول خدا.
اعرابی خشمگین شد و شمشیر یزید را گرفت که بر سر یزید بزند، اما شمشیر به سر اسب خورد، اسب در اثر شدت ضربه فرار کرد و یزید از پشت اسب آویزان شد. اسب سرعت می‌گرفت و یزید را بر زمین می‌کشید، آنقدر او را بر زمین کشید که او قطعه قطعه شد. اصحاب یزید در پی او آمدند، اثری از او نیافتند، تا این که به اسب او رسیدند فقط ساق پای یزید روی رکاب آویزان بود.
روایت دوم – شیخ صدوق میفرماید: یزید شب با حال مستی خوابید و صبح مرده او را یافتند در حالی که بدن او تغییر کرده،مثل آنکه قیر مالیده باشند.بدن نحسش را در باب الصغیر دمشق دفن کردند.
روایت سوم – هبی از محمد بن احمد بن مسمع نقل می‏کند که گفت: یزید مست کرد و بلند شد که بر قصد. اما با سر بر زمین خورد که سرش شکافت و مغزش آشکار شد.
بلاذری در انساب الاشراف می‏نویسد: پیری از شامیان به من گفت: علت مرگ یزید این بود که او در حالت مستی بوزینه ‏اش را بر الاغ سوار کرد. سپس به دنبال او آن گونه دوید که گردنش شکست، یا چیزی در درونش [ احتمالا زهره اش] پاره گردید.
روایت چهارم – در “الکامل فی التاریخ” آمده است : یزید بن معاویه در پانزدهم ربیع الاول سال ۶۴ قمری در اطراف دمشق به علت برخورد پاره‌سنگی که از منجنیقی پرتاب شده‌بود و به یک طرف صورت وی برخورد کرده بود به بیماری‌ای مبتلا شد و این بیماری مرگ وی را به همراه داشت. پس از آن، وی در قبرستان باب الصغیر که در حوالی همان شهر است دفن گردید


           
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 10:35
سعید

انیس الدوله (فاطمه سلطان امامه‌ای) سوگولی سوگولی‌ها و ملکه ناصرالدین شاه بوده است.فاطمه ملقب به انیس‌الدوله همسر مورد علاقه و سوگلی حرم‌سرای ناصرالدین‌شاه قاجار، پادشاه ایران بود.

ادامه مطالبسوگلی‌ ناصرالدین شاه! + عکس



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:, :: 10:23
سعید

امیر خان

عکس های جدید سفر امیر خان به خانه خدا

عکس های جدید سفر امیر خان به خانه خدا

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:45
سعید

زن ایرلندی موج سوار

داستان جالب از زن ایرلندی موج سوار در بندر چابهار

داستان جالب از زن ایرلندی موج سوار در بندر چابهار

روایت زن ایرلندی از موج سواری در سواحل چابهاریک زن ۲۶ ساله موج سوار ایرلندی با لباس طراحی شده شنا برای زنان مسلمان در سواحل چابهار در استان سیستان و بلوچستان موج سواری کرد.

به گزارش عصر ایران روزنامه گاردین بریتانیا با انتشار گزارشی در این باره می نویسد:”ایسکی بریتون ” بانوی ۲۶ ساله ایرلندی برای مشارکت در پروژه یک بانوی فیلمساز فرانسوی به همراه این مستند ساز زن فرانسوی وارد ایران می شود و آن گونه که از قبل با استفاده از”گوگل مپ” منطقه مورد نظر جستجو و مشاهده شده بود ، این دو زن اروپایی به چابهار می روند.

موج سوار ۲۶ ساله ایرلندی که مروج این ورزش آبی بین زنان در سراسر جهان از جمله در کشورهای اسلامی است و بدین منظور به کشورهای مختلفی سفر کرده ،می گوید تجربه شنا و موج سواری با لباس مخصوص زنان مسلمان هر چند کمی متفاوت است و در دما و گرمای هوا سخت است ، اما زنان مسلمان می توانند این ورزش را تمرین کنند.

خانم بریتون درباره موج سواری خود در سواحل چابهار می گوید :” ما دو نفر بدون اطلاع قبلی و بدون اطمینان از اینکه در ایران پذیرفته می شویم ، وارد این کشور شدیم و یک راست از تهران به منطقه ای رفتیم که تا حالا شاهد موج سواری هیچ زنی در سواحل خود نبوده است.”

این موج سوار افزود :” من با لباس مخصوص شروع به موج سواری کردم و ناگهان متوجه شدم زنان و مردمان زیادی حیرت زده در ساحل جمع شدند و حتی برخی از آنها به پلیس زنگ زدند.”

وی می افزاید: وقتی پلیس آمد مانع کار من نشد اما گفتند که نگران آسیب دیدن من در اثر برخورد به صخره یا سنگ هستند.

وی با بدیع خواندن تجریه موج سواری خود با لباس کاملا اسلامی در گرمای ۳۰ درجه ساحل چابهارو در آب های اقیانوس هند، ابراز امیدواری کرد که در سفر سال آینده اش به ایران زنانی را ببیند که با تخته بورد در سواحل چابهار موج سواری می کنند.

گفتنی است این موج سوار زن ایرلندی که به کشورهای مختلفی برای ترویج این ورزش در بین زنان سفر کرده است ، سوژه یک فیلم مستند برای ” ماریون پویزو” فیلمساز فرانسوی شده است و قرار است این فیلم که بخشی از آن در ایران و در سواحل چابهار فیلمبرداری شده ، هفته آینده از یک شبکه تلویزیونی دولتی فرانسه پخش شود.



           
دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 10:43
سعید

چارلی چاپلین

عکس جالب و دیدنی از جوانی چارلی چاپلین

عکس جالب و دیدنی از جوانی چارلی چاپلین

چهره او برای همه مردم و دنیا و هر نسلی آشناست مردی که با آن کلاه، عصا و سبیل خنده دارش خنده را بر لبان میلیاردها نفر آورد.

عکس بالا متعلق به ۲۷ سالگی چارلی چاپلین است، کمتر کسی او را با چنین چهره‌ای دیده و همه ما او را با سبیل و کلاه خنده دارش می‌شناسیم



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:يادتگرامي, :: 12:26
سعید

اين چه پرنده ايست؟

اگه گفتي چه پرنده ايه؟



           
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:شگفت انگيز, :: 11:39
سعید

شکسپیر گفت

I always feel happy, you know why؟

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟


Because I don’t expect anything from anyone,

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

Expectations always hurt ..

 Life is short ..

 So love your life ..

 انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..

 زندگی کوتاه است ..

پس به زندگی ات عشق بورز ..

Be happy .. And keep smiling .. Just Live for yourself and ..

 خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..


Befor you speak » Listen

قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن

Befor you write » Think

قبل از اینکه بنویسی » فکر کن

Befor you spend » Earn

قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش

Befor you pray » Forgive

قبل از اینکه دعا کنی » ببخش

Befor you hurt » Feel

قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن

Befor you hate » Love

قبل از تنفر » عشق بورز

That’s Life … Feel it, Live it & Enjoy it.

زندگی این است … احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر



           
یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 21:4
سعید

سلام به همه همکلاسیای خوبه خودم و دیگر بینندگان

این وبلاگ احداث شده به خاطر اینکه بچه ها حتی برای چند لحظه که شده دور از درس باشند تا بتونند کمی خوش باشند

اینجا بر خلاف خیلی جاهای دیگه از وجود آزادی بیان بهره میبره و تمام نظرات ب جز توهین های مذهبی تایید میشه

*****************************************************************************

 *****************************************************************************

توضیحات :

اگه به وبلاگ خوب دقت کرده باشید میبینید که:

 

2)هر هفته آهنگ وبلاگ تغییر میکنه(در صورتی که آهنگی مد نظرتون هست نام اهنگ و خوانندشو بگید)

3)دوستان همکلاسی در صورت تمایل در عضویت در جمع نویسندگان"نام و رمز مورد نظرتون رو به سعید بدهید تا مارو در هرچه بهترکردم وبلاگ یاری کنید



           
شنبه 13 آبان 1398برچسب:, :: 17:44
سعید

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام دوستان خوش اومدین به کلبه ی ما و به قول معروف welcome.این وبلاگ توسط بچه های گل هوشبر بیرجند احداث شده.امیدوارم کمال استفاده رو ببرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های هوشبری بیرجند و آدرس hushbari91bums.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 1555
بازدید کل : 5500
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 654
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ