بچه های هوشبری بیرجند 91
           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:45
سعید

چند روز پیش مراسم انتخاب ملکه زیبایی (دختر شایسته) کانادا برگزار شد که یک دختر ایرانی الاصل توانست این عنوان را کسب کند!

سحر بی نیاز دختری است که در کشور هند به دنیا آمده اما در ایران بزرگ شده و خانواده اش پس از چند سال به کانادا مهاجرت کرده اند.

یک دختر ایرانی به عنوان ملکه زیبایی کشور کانادا انتخاب شد! + عکسیک دختر ایرانی به عنوان ملکه زیبایی کشور کانادا انتخاب شد! + عکس



           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:40
سعید



           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:39
سعید
           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:34
سعید

یونان (Greece) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و در شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود است. «یونان» نام فارسی این کشور است. یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است.

جزیره Lesvos

Lesvos (یا جزیرۀ لسبوس) جزیره ای در یونان می باشد که در شمال شرقی دریای اژه واقع شده است. مساحت این سرزمین 1632 کیلومتر مربع می باشد که 320 کیلومتر از آن را ساحل تشکیل می دهد و بدین ترتیب این جزیره سومین جزیرۀ بزرگ یونانی و بزرگترین جزیره در بین سایر جزایر یونانی می باشد که در دریای اژه پراکنده شده اند. این جزیره توسط تنگۀ Mytilini از ترکیه جدا شده است. جزیره میکنوس (میکونوس) - یونان



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:28
سعید

کانو کریستالس (Cano Cristales) اسم یک رودخانه در ایالت متا در کشور کلمبیا است که در کوهستان ماکارنا واقع شده است. این رودخانه « رودخانه ی پنج رنگ» نامیده می شود و زیباترین رودخانه جهان به شمار می ‌آید؛ چرا که زیبایی آن در هیچ کجای جهان نظیر ندارد. در بعضی از ماه های سال این رودخانه هیچ فرقی با یک رودخانه ی عادی ندارد اما در یک دوره کوتاه مدت کف این رودخانه با رنگ های قرمز، زرد، سبز و آبی تبدیل به رودخانه رنگین کمانی می ‌شود. سالانه تعداد زیادی عکاس و گردشگر برای دیدن این رودخانه ی بسیار زیبا به کلمبیا سفر می کنند.

 

جزایرسوکوترا



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:25
سعید
ناژوان ترکیبی است از دو کلمه " ناژ" و " وان" که ناژ گیاهی است از خانواده صنوبر که از آن جمله اند : تبریزی، کبوده، صنوبر و " وان" پسوند است برای جا و مکان و ناژنان یا ناژوان به معنی جایگاه درختان ناژو " صنوبر" پس ناژوان به معنی محلی بوده است در غرب اصفهان با بیشه های انبوه از درختان ناژو " کبوده، زبان گنجشک" که بومی اصفهان است.


ناژوان کنونی با وسعتی در حدود 1200 هکتار در بخش غربی شهر تنها بقایای فضای سبز متمرکز حاشیه شهر اصفهان است. که به مثابه ریه شهر اصفهان از دیدگاه زیست محیطی اهمیت ویژه ای یافته است .

رودخانه زاینده رود با عبور از دل باغها و بیشه ها و مزارع وسیع کشاورزی جلوه ای کم نظیر بدان بخشیده و این محیط را از دیگر پارکها ی اصفهان متفاوت ساخته و به یکی از مراکز تفریحی شهر اصفهان مبدل ساخته است.

ناژوان محیطی است با درختانی انبوه، رودخانه ای جاری، مادیهایی روان، بیشه هایی وحشی، پرندگانی مهاجر و چشم اندازی زیبا از طلوع و غروب خورشید به دور از سازه های شهری در میان رودخانه با زمینه ای از سبزینگی هوایی به لطافت نسیم صبحگاهی در شهری صنعتی که با چند دقیقه فاصله در آن می توان هیاهوی شهر را فراموش کرد.

پارک طبیعی ناژوان زیر نظر مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و صفه شهرداری اصفهان با هدف حفظ و احیاء طبیعت در عین بهره وری از آن به منظور گذراندن اوقات فراغت شهروندان است این مدیریت تلاش دارد تا ناژوان را با همان چشم انداز و جلوه طبیعی برای مردم بازسازی و احیاء نماید و از آن توسعه شهری در این منطقه جلوگیری کند. بر این اساس طرحهایی را در دست اجرا دارد که تا حدودی در نقشه عنوان گردیده است. اکنون ناژوان با فضاهایی همچون زمینهای ورزشی، استخر، کمپینگ، باغ پرندگان، زمینهای بازی کودکان، ایستگاههای درشکه سواری، اسب سواری، قایقرانی، منطقه دوچرخه سواری برای شهروندان قابل استفاده بود در آینده ای نزدیک با افتتاح باغ پروانه ها، رستوران، باغهای ملل، گیاهشناسی و دارویی، پارک آبی، پارکهای بازیهای سنتی کودکان و ... پذیرای شهروندان و اوقات فراغتشان خواهد بود .
 


 

عکسها از :عالیه سعادت پور

منبع : خبرگزاری مهر
 

 


 
 


ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 12:12
سعید

ترم اول(ترم جو گیریدگی

 

الو سلام مامانی.منم هوشنگ.وای مامانی نمی دونی چقدر اینجا خوبه. دانشگاه فضای خیلی نازیه.وای خدا خوابگاه رو بگو.وقتی فکر می کنم امشب روی تختی می خوابم که قبل از من یه عالمه از نخبه ها و دانشمندای این مملکت توش خوابیدن - و جرقه اکتشافات علمی از همین مکان به سرشون زده – تنم مور مور میشه..راستی اینجا تو خوابگاه یه بوی مخصوصی میاد که شبیه بوی خونه اصغر شیره ای همسایه بغلیمونه.دانشجوهای سال های بالاتر میگن این بوی علم و دانشه! لامسب اینقدر بوی علم و دانش توی فضا شدیده که آدم مدهوش میشه!!! پریشب یکی از بچه ها به خاطر Over Dose از دانش رفت بخش مسمویت بیمارستان!
 

 

 

 

                                                 ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:, :: 18:53
نوید

زیباترین سواحل جهان! (تصویری)

                       ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 12:33
نوید
تفاوت جالب درس خواندن دختر و پسرها (فقط بخندید) 

                 ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:پسرا با استعدادن, :: 12:24
نوید

عکس های خارق العاده از یک پدیده طبیعی و کمیاب

 

                 ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 12:15
نوید

 

 

عکس هایی دیدنی از خوشمزه ترین نقاشی های دنیا

                       ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 12:1
نوید

عکسهای خنده دار از نامه دانشجویان زیر برگه امتحان

                                  ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 11:57
نوید
           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 11:30
نوید
           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 10:42
نوید
           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 10:31
سعید
           
پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, :: 10:14
سعید

                                

                                                      ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:55
سعید

               



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:47
سعید

اهل دانشگاهم
قبله‌ام استاد است
جانمازم نمره

                                           ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:اینده کاری, :: 12:39
نوید

 



           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:44
سعید

                                         

                                 http://s1.picofile.com/file/7227820856/daneshjooyii.jpg

                                      ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:35
سعید
گاهی زن مجنون می شود ...

و مرد لیلی ...!!!

خنده های روی لبانشان را ببین!!
 
 
ما و مجنون درس عشق از یک ادیب آموختیم

او به واقع گشت عاشق ما به واقع سوختیم




           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:32
سعید
به یاد آوردن صورت افراد یک مشکل عادی است اما...
 
خانم های دونا و ویکتوریا مبتلا به بیماری عجیبی هستند که تنها ۲۵ نفر در دنیا به این بیماری دچارند، این بیماری که کوری صورت نامیده میشود باعث می شود که افراد بیمار نتوانند صورت اشخاص را تشخیص بدهند.
 
این دو خواهر با وجود دیدن یک بینایی طبیعی که قادر به دیدن اشیاء است تنها از ندیدن صورت افراد رنج می برند، آنها چهره همسر و فرزندانشان را نمی توانند به یاد بیاورند و همچنین چهره خودشان را نمی شناسند.
 
 
به گزارش تکناز بیماری کوری صورت به دلیل نارسایی ژنتیکی در قسمتی از مغز که وظیفه تشخیص صورت افراد است ایجاد می شود و تا به حال درمانی برایش پیدا نشده است.


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 12:26
سعید

 

                                                         ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 11:56
سعید



           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 11:54
سعید



           
سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, :: 11:44
سعید

 

تنها

غمگین
نشسته با ماه
در خلوت ساکت شبانگاه
اشکی به رخم دوید ناگاه
روی تو شکفت در سرشکم

دیدم که هنوز عاشقم آه                                       ادامه مطلب
 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 آذر 1391برچسب: فرییدون و فروغ بی نظیرند, :: 10:32
نوید

 

                                                       ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 13:38
سعید
           
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 13:26
سعید
           
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 13:14
سعید



           
چهار شنبه 15 آذر 1391برچسب:, :: 11:47
سعید

 هما همایون – میرافشار -، در سال ۱۳۲۵ در تهران متولد شد. سرودن شعر را در سال‌های دبیرستان آغاز کرد. وی چندین سال بعد با علی میرافشار ازدواج کرد و بعد از آن نام خانوادگی خود را به میرافشار تغییر داد. هما شعر، عکس، و داستان در یک روزنامه و یک هفته نامه منتشر می‌کرد. او دارای دو فرزند، یک پسر به نام کیوان و یک دختر به نام کتایون است. هما میر افشار در گروهی با اسدالله ملک کار تعلیم را آغاز کرد و در سال ۱۹۶۲ از دانشگاه موسیقی با درجه بالا فارغ تحصیل شد. وی از همان آغاز کار با خوانندگان معروف ایرانی همکاری داشته‌است.
وی در سال ۲۰۰۵ برنده Persian Golden Lioness Awards از اکادامی موسیقی شده‌است. ترانه‌های هما میرافشار دارای سبکی خاص و بسیار زیبا هستند. او در این سال‌ها دو کتاب با نام‌های گلپونه‌ها و آلاله‌ها منتشر کرده است. وی اکنون ساکن لوس‌آنجلس است.



ادامه مطلب ...


کوچه

بی تو، مهتاب‌شبی، باز از آن كوچه گذشتم،

همه تن چشم شدم، خیره به دنبال تو گشتم،

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،

شدم آن عاشق دیوانه كه بودم.
 

ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
آپلود,آپلود عكس,آپلود سنتر,آپلود فايل,آپلود دائميپیرمردی صبح زود از خانه اش بیرون آمد.پیاده رو در دست تعمیر بود به همین خاطر در خیابان شروع به راه رفتن کرد که ناگهان یک ماشین به او زد.مرد به زمین افتاد.مردم دورش جمع شدند واو را به بیمارستان رساندند. پس از پانسمان زخم ها، پرستاران به او گفتند که آماده عکسبرداری از استخوان بشود.پیرمرد در فکر فرو رفت.سپس بلند شد ولنگ لنگان به سمت در رفت و در همان حال گفت:"که عجله دارد ونیازی به عکسبرداری نیست" پرستاران سعی در قانع کردن او داشتند ولی موفق نشدند.برای همین از او دلیل عجله اش را پرسیدند. پیر مرد گفت:" زنم در خانه سالمندان است.من هر صبح به آنجا میروم وصبحانه را با او میخورم.نمیخواهم دیر شود!" پرستاری به او گفت:" شما نگران نباشید ما به او خبر میدهیم. که امروز دیرتر میرسید." پیرمرد جواب داد:"متاسفم.او بیماری فراموشی دارد ومتوجه چیزی نخواهد شد وحتی مرا هم نمیشناسد." پرستارها با تعجب پرسیدند: پس چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او میروید در حالی که شما را نمیشناسد؟"پیر مرد با صدای غمگین وآرام گفت:" اما من که او را مي شناسم
 


           
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:معنی واقعی عشق , :: 12:37
نوید

دخترا همه سرشون تو ورقشونه و از هر 10000 نفر یه نفر بیکاره
 

ولی پسرا از هر 10000نفر یه نفر سرش تو ورقه خودشه


 



ادامه مطلب ...


           

سیاوش قمیشی

حتما دانلود كنيدhttp://www.newdl8.narinmusic3.com/sard/Siavash%20Ghomayshi%20-%20Parvaz%20%5B128%5D.mp3



           
سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, :: 12:14
سعید

درباره وبلاگ


سلام دوستان خوش اومدین به کلبه ی ما و به قول معروف welcome.این وبلاگ توسط بچه های گل هوشبر بیرجند احداث شده.امیدوارم کمال استفاده رو ببرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های هوشبری بیرجند و آدرس hushbari91bums.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 302
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 1703
بازدید کل : 5648
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 654
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ