بچه های هوشبری بیرجند 91

عکس دیدنی

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

عکس دیدنی دامادی که در پیاده روز نماز میخواند!

نماز خواندن تازه داماد در پیاده‌ رو +عکس

به تازگی تصویری در سایت‌های عرب‌زبان منتشر شده است که نماز خواندن اول وقت دامادی را کنار ماشین عروس و در پیاده‌رو نشان می‌دهد.

بر اساس روایات اسلامی هر قدر که نماز اول وقت به تأخیر بیفتد، از فضیلت آن کاسته می‌شود. اما این تأکید بر ادای فریضه نماز در اول وقت به چه دلیل است؟

امام صادق(ع) در این باره می‌فرمایند: «الصلوةُ تستحبُّ فی اَوَّلِ الأَوقاتِ»، خواندن نماز در اول وقت و در اولین فرصت، کاری مستحب و پاداش افزاست (بحارالانوار، جلد ۸۰، صفحه ۱۳). همچنین از آن حضرت نقل شده که نماز اول وقت، «خشنودی کردگار» را به همراه دارد.

برآورده شدن خواسته‌ها از دیگر اثرات و برکات خواندن نماز اول وقت است، چنانچه حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می‌کند که فرمود: «خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود: خدای من! کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟ خداوند فرمود: حاجت و درخواستش را به او عطا می‌کنم و بهشتم را برایش مباح می‌گردانم.» (بحارالانوار، جلد۸۲، صفحه ۲۰۴)

پیامبر اعظم(ص) در حدیثی برطرف شدن گرفتاری و ناراحتی را به اقامه‌کنندگان نماز اول وقت نوید می‌دهند و می‌فرمایند: «بنده‌ای نیست که به وقت‌های نماز و جاهای خورشید اهمیت بدهد، مگر این که من سه چیز را برای او ضمانت می‌کنم: برطرف شدن گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها، آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش.» (سفینة البحار،جلد ۲، صفحه ۴۲)

درست است که اگر نمازگزار، نماز خود را در آخر وقت هم بخواند انجام وظیفه کرده است، اما از آنجا که کار، مربوط به پروردگار و بر کارهای دیگر مقدم است، چنانچه آن را بدون عذر به عقب بیندازد، مسئول است و باید پاسخگو باشد.

در ادامه، تصویری از به جا آوردن فریضه نماز در اول وقت مشاهده می‌شود که جالب توجه و در خور تحسین است:



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:15
سعید

انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

عکس دیدنی هیروشیما قبل و بعد از انفجار بمب اتم

تصویری از هیروشیما قبل و بعد از انفجار اتمی

ساعت ۸ صبح روز ۶ آگوست سال ۱۹۴۵ میلادی بود که مدعی امروز حقوق بشر اولین بمب اتمی را علیه مردم دنیا استفاده کرد.

این بمب اتمی که نام آن را پسرک گذاشته بودند به دستور ترومن رئیس حمهور آمریکا روی شهر هیروشیمای ژاپن انداخته شد و سه روز بعد نیز بمب اتمی دیگری روی شهر ناگازاکی انداخته شد و در این دو انفجار ۲۲۰ هزار انسان جان خود را از دادند.

در زیر تصویری هوایی هیروشیما را قبل و بعد از انفجار هسته ای می‌بینید



           
پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, :: 12:11
سعید

عجیب ترین کودکان

عکس های عجیب ترین کودکان متولد ۲۰۱۲

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012

عجیب ترین بچه های ۲۰۱۲ +عکس

کودکان بسیاری در نقاط مختلف دنیا هستند که از شرایط خاص رنج می برند این در حالی است که شاید آن ها سن کمی نیز نداشته باشند اما باز هم از شرایط خود آنچنان که باید راضی نیستند و همیشه باید تحت درمان های مختلف قرار داشته باشند

 

 

پسری بدون چشم

“مارا وانی جانگ” کودکی است که از بدو تولد بدون چشم بود. البته از زمانی که هشت ماهه بود نور چراغ قوه را به سمت چپ صورت خود جایی که می بایست چشم چپ وی قرار بگیرد می گرفت. پدر و مادر این کودک که هر دو ۲۶ ساله هستند فرزند خود را از یک روستای کوچک به یک بیمارستان در ارومچی در استان شین جیانگ چین منتقل کرده اند تا با اندک امیدی که پزشکان این بیمارستان به آنها داده اند فرزند خود را تحت درمان قرار دهند.پزشکان اظهار داشتند که زمانی که وی ۱۶ ساله شد می توانند عمل نصب چشم مصنوعی را برای وی انجام دهند.

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012
پسر نارنجی

 

بدن لئون، پسر چهار سالگی انگلیسی قادر به هضم کاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ وجود دارد، نیست و باعث می‌شود که رنگ بدن او به نارنجی تغییر پیدا کند. او به بیماری بسیار نادری به نام (hyper-beta carotenemia) مبتلاست که او را از خوردن هویج و هر میوه نارنجی رنگی محروم می‌کند. مادر لئون می‌گوید که برای نخستین بار و زمانی که پسرش تنها شش ماه داشت متوجه شرایط خاص کودک خود شده است.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


کودکی که از گرما میمیرد

“فرد جیمز” کودک ۳ ساله ای است که به خاطر ابتلا به یک بیماری ژنتیکی نادر، بدن او قادر به تبادل حرارت با محیط نیست و در واقع هیچگاه عرق نمی کند.  پدر و مادر این کودک مجبورند همیشه او را با استفاده از دستگاه ها خنک کننده، اسپری آب و تکه های یخ خنگ نگاه دارند، در غیر اینصورت احتمال مرگ کودک بر اثر بالارفتن زیاد دمای بدنش وجود دارد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


دختری که سنگ و خون میگرید

“صبوره” دختر بیست ساله یمنی  هنگام گریه کردن از چشمانش سنگ خارج شده و همراه با آن خون جاری می شود. همچنین به جای آب شور ، خون تعریق می کند. “صبوره فقیه” در مورد وضعیت خود می گوید: از شش ماه قبل و دقیقا بعد از ازدواجم و با بیهوشی روزانه به مدت ۴ ساعت این قضیه شروع شد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


بعد از مدتی این بیهوشی ها تبدیل شد به  نفخ شدید در شکم  که او را شبیه زنان باردار در ماه های اخر می کرد. خانواده این دختر او را به بیمارستان برده و دکتر ها  بعد از آزمایش های گوناگون گفتند که حالت بدنی او کاملا عادی است و هیچ توضیحی برای اتفاقات افتاده نداشتند.

پسری که سالی ۵ بار میمیرد

در شهر گلاسکو در کشور اسکاتلند پسری ۳ ساله زندگی می کند که دچار سندرمی خاص است که باعث می شود قلب او ناگهان از کار بیفتد.قلب”آرون” ۳ساله معمولا در هر حمله ۷ دقیقه از کار می افتد و در این مدت اعضای خانواده وی که همگی برای کار با دستگاه شوک الکترونیکی آموزش دیدند وی را کمک می کنند. بیماری او که “سندرم مرگ ناگهانی” است در سه ماه گذشته باعث شده است تا قلب وی ۳ مرتبه از کار بیفتد. پزشکان پیش بینی می کنند که احتمالا قلب این کودکان در هر سال ۵ بار از کار خواهد افتاد.

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


دختر یک ساله با بدنی ۸۰ ساله

وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن ۸۰ ساله به نظر برسد. این دختر یک ساله که “یوکسین” نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام “کاتیس لاکسا” مبتلا است .

 

عکس های عجیب ترین کودکان متولد 2012


کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها ۲۰۰ خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 19:0
سعید

www.toppatogh.com | روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان+عکس

 

روایت جدیدی از تجاوز جمعی به زنان در اصفهان

۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند. / این اقدام وقیحانه از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد.

اوایل خرداد ماه تعدادی از اراذل و اوباش خمینی شهر اصفهان چند زن و دختر را در باغی در اطراف خمینی شهر اصفهان در مقابل دیدگان همسر آن‌ها ربوده و به آن‌ها تجاوز نمودند.

پس از انتشار اخبار این حادثه تعدادی از اهالی شهرستان خمینی شهر ضمن تجمع در برابر دادگستری این شهرستان خواستار برخورد جدی با این افراد شده تا از وقوع دوباره چنین جرایمی جلوگیری گردد

حجت الاسلام رضایی دادستان عمومی و انقلاب خمینی با اشاره به دستور ویژه رئیس قوه قضاییه آیت الله لاریجانی در خصوص این پرونده، تصریح کرد: موضوع این پرونده با ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و مدیر کل دادگستری استان مطرح شده و دستور ویژه برای رسیدگی این موضوع صادر شده و موضوع با جدیت توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و رسیدگی است.

وی به مردم انقلابی خمینی شهر اطمینان داد دستگاه قضایی عوامل این جنایت را به اشد مجازات قانونی برساند.

نوربخش بخشدار خمینی شهر در گفتگو با «فردا» به بیان جزئیات تجاوز اراذل به یک خانواده پرداخت و گفت: ۲۰ زن و ۸ مرد در باغی در خمینی شهر مشغول رقص و پایکوبی بودند که متاسفانه ضمن استفاده از مشروبات الکلی، حالت غیرطبیعی و عریانی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: در باغ کناری نیز دو جوان حضور داشتند که به محض شنیدن صدای این خانواده، با ۱۲ تن از دوستان خود تماس گرفته و ۱۴ نفر به صورت همزمان به باغ آن‌ها هجوم برده و مردان را با سلاح سرد در اتاقی زندانی می‌کنند.

نوربخش یادآور شد که این ۱۴ نفر غالبا افراد سابقه دار بوده و در حین حمله به این باغ صورت‌های خود را پوشانده بودند.

وی گفت: این اقدام وقیحانه که در آن زنان مورد تجاوز قرار گرفتند، از ساعت ۱۲و نیم تا ۲ بامداد به طول می‌انجامد؛ پس از فرار متهمان زنان پریشان به خیابان آمده و مردم نیز با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند. خوشبختانه روز بعد -۵خرداد- ۴ نفر از ارازل دستگیر و ۱۰ نفر دیگر متواری می‌شوند.

بخشدار خمینی شهر بیان می‌کند: جلسه شورای تامین شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل امنیت استان تشکیل و مقرر می‌شود که گشت زنی در باغات پیرامون خمینی شهر افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین پرونده رسیدگی به جنایت این افراد نیز گفت: تا کنون جلسه دادگاه این ۴ نفر تشکیل نشده است، منتظریم تا ۱۰ نفر دیگر نیز دستگیر شوند.

نوربخش کمبود پاسگاه‌های نیروی انتظامی را از مهم‌ترین مشکلات خمینی شهر برشمرد و افزود: این شهر ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد اما تعداد پایگاه‌های انتظامی کفاف حفظ امنیت نمی‌دهد.

وی از مسئولان ذیربط نیروی انتظامی در خواست کرد که در این زمینه مساعت‌های لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر نیز ضمن تاکیدبر اینکه در این پرونده هیچ مماشاتی نخواهد شد، گفت: در این پرونده چند اتهام وجود دارد که تنها مجازات تجاوز به عنف، اعدام است و البته آدم ربایی ۱۵ سال حبس دارد و این افراد سرقت و ایراد ضرب و جرح و اتهامات دیگر هم دارند و ما منتظر دستگیری آن‌ها هستیم و کلیه اسناد و ادله لازم جمع آوری شده و موجود می‌باشد و امیدواریم با کمک مردم پس از دستگیری و طی مراحل قانونی، در محل جنایت عدالت در مورد آن‌ها اجرا شود.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:54
سعید

تغییر جنسیت

دختری که در ۱۷ سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

سردرگمی یک دختر ۱۷ ساله پس ار تغییر جنسیت +عکس

“ریا کوپر” سال گذشته با عنوان جوانترین فردی که در انگلستان تغییر جنسیت داده است به تیتر اول رسانه های این کشور تبدیل شد. او یک پسر ۱۷ ساله بود که علیرغم مخالفتهای خانواده اش خود را به یک دختر تبدیل کرد و به همین دلیل از سوی خانواده اش طرد شد. حالا بعد از گذشت یک سال این خانم ۱۸ ساله تصمیم دارد دوباره تغییر جنسیت داده و یک پسر باشد.

 

 

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

او عمل تغییر جنسیت کامل که قرار بود ژانویه سال جدید میلادی برگزار شود لغو کرده است و میگوید استفاده از هورمونهای زنانه که باعث تغییر اندام او شده است باعث ناراحتی اوست . او معتقد است تنها از نظر روانی یک دختر است و دوست دارد از نظر جسمی یک مرد باشد.
او که تا کنون دو بار دست به خودکشی زده است در مصاحبه اش گفته است : این هورمونها باعث برهم خوردن تعادل روانی من شده است گاهی شادم و گاهی واقعا ناراحتم .من فکر میکنم تنها عمل تغییر جنسیت دوباره به من کمک خواهد کرد.
به گفته وی او در آرزوی خوشبختی به عنوان یک زن از سن ۱۲ سالگی لباس دخترانه پوشید و در ۱۵ سالگی تصمیم گرفت تغییر جنسیت دهد اما حالا از تنهایی خسته شده است و میخواهد دوباره یک مرد باشد.
وی اکنون بیکار است و در خانه یکی از دوستانش اقامت دارد اما قصد دارد بعد از عمل تغییر جنسیت به استخدام ارتش درآید.

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

دختری که در 17 سالگی چندین بار تغییر جنسیت داد + عکس

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:50
سعید

رضا باکری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افزود:‌ پیش از این کارگروه ستاد تنظیم بازار قیمت شیرخام درب کارخانه را 930 تومان اعلام کرده بود، اما با درخواست اصلاحیه از سوی وزارت جهاد کشاورزی به 930 تومان تحویل درب دامداری و  960 تومان تحویل در کارخانه مصوب شد.

دبیر انجمن فرآورده‌های لبنی افزود: کارگروه ستاد تنظیم بازار در قیمت‌گذاری جدید مصوب کرد، از سود 17 درصدی کارخانه‌ها 10 درصد کم شود.

*اعلام نرخ 53 قلم فراورده‌ لبنی تا دو روز دیگر

باکری همچنین در خصوص قیمت 53 قلم فرآورده لبنی اظهار داشت: کارگروه تنظیم بازار با 10 درصد زیر قیمت پیشنهادی انجمن فرآورده لبنی موافقت کرد.

وی افزود: انجمن در حال آنالیز قیمت با شیر خام 960 تومانی و کسر 10 درصدی سود کارخانه‌ها است که قیمت نهایی 2 روز دیگر اعلام خواهد شد.

باکری در پاسخ به اینکه قیمت جدید نسبت به قیمت قبلی چند درصد افزایش دارد، گفت: لیست مقایسه‌ای قیمت را ندارم و روز شنبه معلوم می‌شود.

به گزارش فارس صنایع لبنی لیست 53 قلم فراورده‌ لبنی را 10 روز پیش برای افزایش قیمت به سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ارائه کرده بودند.



           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 18:42
سعید

از ترکه مي پرسن: شماها همه تون اينقده ساده هستين؟مي گه: نه بابا بعضيامون توي آفريقاراه راه هستن

دو تا زن جوون تو حموم عمومي باهم بودن، اولي به دومي (با لهجه شيرازي) ميگه: قربونت او ليفوره بده من. يارو دومي بهش ميده. بعد چند دقيقه، دوباره اولي ميگه: قربونت او سفدآبورم بده من. دومي سفيدآب‌ رو هم بهش ميده. بعد دومي ميپرسه: ببخشيد خانم شما شيرازي نيستيد؟ اولي ميگه: اِاِاا ..از لهجه شيرينم فميدي؟ يارو ميگه: نه از ك... گشادت فهميدم!!!

 

تهرونيه داشته واسه آبادانيه خالي مي بسته مي گه: من يه سگ دارم وقتي مياد خونه در مي زنه. آبادانيه مي گه: ولك مگه سگت كليد نداره؟

بچه اصفهاني از باباش سوال مي كنه بابا چرا ما هم مثل مردم با كشتي سفر نمي كنيم؟ باباش ميگه خفه شو شناتو بكن!

غضنفر عينكش را دور دستش چرخاند و بعد به چشمش زد، سرش گيج رفت، نزديك بود بيفته

ترکه از زمین و زمان گله می کرده می گه: چه دنیای بدی شده ادم نمی تونه به هیچ کس اعتماد کنه از صبح تا حالا از 10نفر ساعت پرسیدم هر کدوم یه چیز می گن نمی دونم حرف کدوم رو باور کنم؟

---

به ترکه می گن نظرت راجب گرون شدن بنزین چیه؟ ترکه می گه برای ما که فرقی نمی کنه ما همون 1000تومن بنزین رو می زنیم

قزوين زلزله مياد يه بچه از پشت بام پرت ميشه تو بغل يه قزوينيه . قزوينيه ميگه بابا دمشون گرم هنوز زلزله تموم نشده کمکهاي مردمي رسيد

---

خصوصيت آقايون 1. خوشگل تر از خودشون نميتونن ببينن. 2. هر روزي كه باهاشون اشنا شي 3 روز بعد به طور اتفاقي تولدشونه. 3. دوست ندارن دم ويتريناي مغازه ها وايسن كه دوست دخترشون از چيزي خوشش بياد مجبور شن پولاشونو خرج كنن. 4. روز تولد دوست دختراشون يا مسافرتن يا ماموريت. 5. هر وقت دير ميكنن به جون مامانشون تو ترافيك بودن. 6. اگه راجع به سربازي يا دانشگاه ازشون بپرسي تب 40 درجه ميكنن. 7. همشون دوست دختر ندارن چون يا مرده يا بهشون خيانت کرده

شعر زير را دنبال هم بخوانبد : (( ميازار موری که دانه کش است که جان دارد و .. جانم به قربانت ولی حالا چرا .. عاقل کند کاری که باز .. آيد به کنعان غم مخور کلبه‌ی احزان شود روزی .. ز سر سنگ عقابی به هوا .. خواستن توانستن است...

 

مرغ و خروس با هم میرن مغازه مواد پروتئینی. خروسه میگه ببخشین یك كیلو تخم مرغ بدین. فروشنده بهش میگه بابا شما دیگه چرا؟ مرغه با خجالت میگه آخه ما هنوز نامزدیم

 

به تركه مي گن مي دوني چرا روي خيابون ولي عصر اين اسمو گذاشتن ؟ مي گه:چون صبح و ظهر هيچ خبري نيست ولي عصر بيا ببين چه خبر

 

جشن واره ي فيلم اصفهان:1_دو نفر با يه تخمه مرغ2_تاحالا موز خوردي3_10 نفر زير يك چتر4_من هوشنگ15تومان دارم
ديشب باز هم پيتزا خورديم


           
چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, :: 10:35
سعید

تومور ۲۸ کیلویی

 

عکس تومور ۲۸ کیلویی خارج شده از بدن یک زن ۶۰ ساله

عکس تومور 28 کیلویی خارج شده از بدن یک زن 60 ساله

خارج کردن تومور ۲۸ کیلویی از بدن یک زن ۶۰ ساله +عکس

پزشکان آلمانی موفق شدند یک تومور ۲۸ کیلویی را از بدن یک زن ۶۰ ساله خارج کنند.
این زن آلمانی احساس میکرد که روز به روز در حال چاق شدن است او بی خبر بود از اینکه اضافه وزن وی مربوط به توموری است که به سرعت در بدن وی در حال رشد است. حتی پزشکان متوجه بیماری او نشده و به اشتباه تشخیص اضافه وزن دادند و با رژیمها و قرص های لاغری سعی در بهبود او داشتند تا اینکه تومور به قدری رشد کرد که وی قادر به راه رفتن نبود و به پیشنهاد دخترش که بسیار نگران حال او بود برای اسکن به بیمارستان رفت و در آنجا از وجود این تومور بزرگ باخبر شد.

به گفته پزشکان عمل خارج کردن این تومور ۷ ساعت طول کشید و ابعاد آن ۶۰*۵۰ سانتی متر بوده است . بعد از عمل جراحی این خانم حدود ۴۰ کیلوگرم کاهش وزن داشته است که به گفته خودش بسیار باعث شادی اش شده است.
بنابر گزارشات این خانم ۶۰ ساله به بهبودی کامل رسیده است و اکنون دوباره قادر به راه رفتن است . او میگوید باور نمیکنم پزشکان تا این اندازه دچار اشتباه باشند که یک تومور را با اضافه وزن من اشتباه بگیرند این اگرچه مضحک به نظر میرسد اما واقعا مسئله قابل تاملی است.

عکس تومور 28 کیلویی خارج شده از بدن یک زن 60 ساله

عکس تومور 28 کیلویی خارج شده از بدن یک زن 60 ساله

 



           
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 13:1
سعید
           
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 17:24
سعید

براساس آمارهای بانکها جهاینی سه چهارم از ساکنان کره زمین به تلفن همراه دسترسی دارند اما کلمات برای توصیف کردن این دستگاه و آداب استفاده از آن در هر فرهنگی با فرهنگ دیگر متفاوت است.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 17:9
سعید

 

شکسپير : اگر كسي را دوست داري رهايش كن سوي تو برگشت از آن توست و اگر برنگشت از اول براي تو نبوده
 
دانشجوي زيست شناسي : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... او تکامل خواهد يافت
 
دانشجوي آمار : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... اگر دوستت داشته باشد ، احتمال برگشتنش زياد است و اگر نه احتمال ايجاد يک رابطه مجدد غير ممکن است
 
دانشجوي فيزيک : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ...اگر برگشت ، به خاطر قانون جاذبه است و اگر نه يا اصطکاک بيشتر از انرژي بوده و يا زاويه برخورد ميان دو شيء با زاويه صحيح هماهنگ نبوده است
 
دانشجوي حسابداري : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... اگر برگشت ، رسيد انبار صادر کن و اگر نه ، برايش اعلاميه بدهکار بفرست
 
دانشجوي رياضي : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... اگر برگشت ، طبق قانون 2=1+1 عمل کرده و اگر نه از در عدد صفر ضربش کن
 
دانشجوي کامپيوتر : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... اگر برگشت ، از دستور کپي - پيست استفاده کن و اگر نه بهتر است که ديليت اش کني
 
دانشجوي خوشبين : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن... نگران نباش بر مي گردد
 
دانشجوي عجول : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ... اگر در مدت زماني معين بر نگشت فراموشش کن
 
دانشجوي شکاک : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ...اگر برگشت ، از او بپرس " چرا " ؟
 
دانشجوي صبور : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ...اگر برنگشت ، منتظرش بمان تا برگردد
 
دانشجوي شوخ طبع : اگر کسي را دوست داري ، به حال خود رهايش کن ...اگر برگشت ، باز هم به حال خود رهايش کن ، اين کار را مرتب تکرار کن


           
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:, :: 12:1
سعید

اين چه پرنده ايست؟

اگه گفتي چه پرنده ايه؟



           
دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:شگفت انگيز, :: 11:39
سعید

شکسپیر گفت

I always feel happy, you know why؟

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟


Because I don’t expect anything from anyone,

برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم،

Expectations always hurt ..

 Life is short ..

 So love your life ..

 انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ..

 زندگی کوتاه است ..

پس به زندگی ات عشق بورز ..

Be happy .. And keep smiling .. Just Live for yourself and ..

 خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط برای خودت زندگی کن و ..


Befor you speak » Listen

قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن

Befor you write » Think

قبل از اینکه بنویسی » فکر کن

Befor you spend » Earn

قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش

Befor you pray » Forgive

قبل از اینکه دعا کنی » ببخش

Befor you hurt » Feel

قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن

Befor you hate » Love

قبل از تنفر » عشق بورز

That’s Life … Feel it, Live it & Enjoy it.

زندگی این است … احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر



           
یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 21:4
سعید

اوایل ترم بود.صبح زود بیدار شدم که برم دانشگاه.
چون عجله داشتم بجای 5000 تومنی یه پونصدی از کشوم برداشتمو زدم بیرون.
سوار تاکسی که شدم دیدم اووووف یکی از پسرای آس و خوشتیپ کلاس جلو نشسته!
یه کم که گذشت گفتم بزار کرایه شو حساب کنم نمک گیر شه بلکه یه فرجی شد!
با صدایی که دو رگه شده بود پونصدی رو دادم به راننده و گفتم:
کرایه ی آقارو هم حساب کنید!
پسره برگشت عقب تا منو دید کلی سلام و احوالپرسی و تعارف که نه ...
اجازه بدین خودم حساب میکنم و این حرفا!
منم که عمرا این موقعیتو از دست نمیدادمو کوتاه نمی اومدم!
می گفتم به خدا اگه بزارم!تمام این مدتم دستم دراز جلوی راننده!
همه شم میدیدم نیشِ راننده بازه! خلاصه گذاشت حسابی گلوی خودمو پاره کنم،
بعدش گفت : چطوره با این پونصدی کرایه ی بقیه رو هم تو حساب کنی؟!
یهو انگار فلج شدم.آخه پول دیگه ای نداشتم!
الکی سرمو کردم تو کیفمو وقت کشی تابلوُ که دیدم آقای خوشتیپ
کرایه ی جفتمونو حساب کرد!ولی از خنده داشت میترکید! :|
داشت گریه ام می گرفت که اس.ام.اس داد و گفت:
پیش میاد عزیزم ناراحت نباش! موافقی ناهارو با هم بخوریم؟! 
حالا من بیچاره شارژ هم نداشتم جواب بدم! :(
خلاصه عین اسکلا انقد بهش زل زدم تا نگام کنه و گفتم : باشه !!
این شد که ما چند ماهه باهم دوستیم
ولی یه بار که گوشیشو نگاه کردم دیدم اسمِ منو "مستضعف" سیو کرده ..!



           
یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, :: 20:48
سعید
           
شنبه 13 آبان 1391برچسب:, :: 18:27
سعید
درباره وبلاگ


سلام دوستان خوش اومدین به کلبه ی ما و به قول معروف welcome.این وبلاگ توسط بچه های گل هوشبر بیرجند احداث شده.امیدوارم کمال استفاده رو ببرید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه های هوشبری بیرجند و آدرس hushbari91bums.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 2724
بازدید کل : 6669
تعداد مطالب : 363
تعداد نظرات : 654
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ